blu ray afspelen in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

marich

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Sinds anderhalve week ben ik in bezit van Acer Aspire 8930. Deze heeft een blu ray speler. De meegeleverde disk krijg ik niet opgestart. Ik heb Vista waarbij windows media center aangeeft niet over de juiste software te beschikken. Power DVD8 werkt ook niet. Wie heeft advies?

Laatst bewerkt:
welkom op helpmij marich! :thumb:

het lukt je niet om een bluray schijfje af te spelen of...?

als dat het geval is, probeer het dan eens met vlc player of (mijn favoriet) gom player

Jelle,

Vast bedankt, echter zonder succes.
De laptop heeft een blu ray speler welke het blue ray schijfje niet afspeelt.
Wel laat de pc de data zien wat erop staat. Daar heb ik dus niets aan. Ik vraag me af wat ik over het hoofd zie.:confused:

heb je een application dvd meegekregen met programma's/drivers's voor bluray of heb je al eens gekeken op de site van acer voor jouw laptop voor programma's/drivers's?

EDIT: als je dus de bluray insteekt krijg je dan geen mogenlijkheid om deze af te spelen met bijvoorbeeld vlc player of gom player?
blader anders eens even naar 1 van die programma's dan

Laatst bewerkt:
Ik ben erachter dat arcade deluxe niet was geinstalleerd. Via acer callcenter opdracht gekregen om het systeem te herstellen en als het niet lukt moet ik maar terugbellen. Ik heb het via een site gevonden en ben nu het prgramma aan het installeren. Kijk dan weer verder.

Gom player werkt niet helaas

gelukt!

Ik had het dus gevonden en gedownload, arcade deluxe.
Bedankt voor het meedenken.

Mart:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan