Blu-ray disc drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Ik zoek een blu-ray disc drive voor bij de Samsung Smart TV. Geen ervaring mee. Een kennis heeft altijd films op schijven. Waar moet ik op letten. Is dit wat?
Iemand met veel ervaring op dit gebied?

Elke blu-ray speler is bruikbaar. Deze is met harde schijf; als je die niet nodig hebt, betaal je dus teveel.

Elke blu-ray speler is bruikbaar. Deze is met harde schijf; als je die niet nodig hebt, betaal je dus teveel.

Bruikbaar? Dat is niet zo. Ik had één van de eerste toen zeer geavanceerde dvd-recorder van JVC Kost 999 euro. Met harde schijf. Na een paar maal gebruiken en retour naar de winkel (garantie) kon deze in de kliko. Laden, laden, laden, laden, laden, Laden, laden, laden, laden, laden, Laden, laden, laden, laden, laden, Laden, laden, laden, laden, laden, Laden, laden, laden, laden, laden, Laden, laden, laden, laden, laden, Laden, laden, laden, laden, laden,
Laden, laden, laden, laden, laden, etc. Dat was het enige wat dat ding kon!
JVC prut.

Is het niet een idee die schijfjes naar mkv bestanden te converteren?
Die kan je vanaf je netwerk op TV afspelen en heb je geen Blu-ray speler nodig:

Zo doe ik het zelf.

In principe kun je elke speler aanschaffen, je wilt immers BR afspelen ..
Ga je voor een simpele BR speler, of toch een UltraHD speler ?
Moet het apparaat ook aan bepaalde audio-eisen voldoen ?
Luister je het BR-geluid via de Tv-speakers, of heb je een echte 9.2 set staan ?

Nogmaals, elke BR-speler voldoet momenteel aan jouw eisen ..

Bruikbaar? Dat is niet zo. Ik had één van de eerste toen zeer geavanceerde dvd-recorder van JVC Kost 999 euro. Met harde schijf. Na een paar maal gebruiken en retour naar de winkel (garantie) kon deze in de kliko. Laden, laden, laden, laden, laden, Laden, laden, laden, laden, laden, Laden, laden, laden, laden, laden, Laden, laden, laden, laden, laden, Laden, laden, laden, laden, laden, Laden, laden, laden, laden, laden, Laden, laden, laden, laden, laden,
Laden, laden, laden, laden, laden, etc. Dat was het enige wat dat ding kon!
JVC prut.
Jij vraagt naar een BR speler, niet naar een DVD recorder. Wat wil je nou? Stel eerst een normale vraag, dan krijg je correcte antwoorden. Vooralsnog ben ik het met Whitney eens: elke BR speler voor een tv voldoet. Kijk je naar een BR drive voor een computer, dan spelen er andere zaken mee.

Reclame maken voor een Blu-ray disc drive is niet nodig.

En wie doet dat volgens jou? Ik zie nergens een antwoord met reclame.

Er zat een Engelstalige post tussen die door admin is verwijderd als zijnde niet relevant. Senso had daarop gereageerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan