Blu-ray Disk kopie maken met DVDFab 9.1.8.1 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0143

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2014
Ik heb hier de serie The Walking Dead op blu-ray, deze zou ik gaan kopiëren voor eigen gebruik gezien origineel niet van mij is.
Tuurlijk zit er een beveiliging op deze disk, maar deze zou normaal gesproken te kraken zijn met DVDFab 9.1.8.1.
Nu ben ik al 2 weken bezig om seizoen 4 te kopiëren, alleen werkt 1 van de 5 disks tegen. Heb de rest allemaal netjes op een blu-ray disk staan van 25 GB.
Alleen nu wil disk 2 van de serie niet verder, elke keer krijg ik een foutmelding (zie afbeelding).
DVDfab fout.jpg

Heb gekeken of de disk vuil is, alleen dit was niet het geval. Ook heb ik gekeken of het misschien aan de beveiliging lag, misschien net een andere beveiliging maar heb alle keuzes gehad en duid op het zelfde probleem.
Nu is mijn vraag of er iemand is die mij hier uit kan helpen, zodat ik ook deze disk tot mijn bezit heb.

Alvast bedankt voor de hulp :D

Volgens mij wordt er hier op het forum geen medewerking verleend aan illegale acties.

En aangezien de originele DVD niet jouw eigendom is probeer je een illegale kopie te maken.

@gast0158

image.jpg

Is al een verouderd bericht maar toch.. Dacht eerder ook dat het illegaal was maar een kopie voor jezelf als een back-up lijkt mij toch toegestaan. Zelfs tijdens mijn studie van ICT heeft mijn leerkracht er nooit moeilijk over gedaan, hij leende menig software uit om even een kopie te laten maken voor jezelf.
Toch bedankt voor je mededeling al kom ik persoonlijk er nog niet verder mee >.<

Laatst bewerkt:
Een back-up voor eigen gebruik is alleen toegestaan wanneer het origineel ook jouw eigendom is, dan is er ook daadwerkelijk sprake van een back-up.
Is het origineel niet van jou, dan is het geen back-up meer (voor het geval er iets met je origineel gebeurd) maar een illegale kopie

Dat is dan mooi k**. Het blijft nog in de familie ze zijn van me vader maar goed dan even ergens anders kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan