Blu Ray files naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dat alles is dan is de Blu-ray layout inderdaad niet compleet maar heb je wel de hele film.
Dat bestand kun je met bijvoorbeeld de VLC player afspelen. Kijk eens of dat goed gaat.
Als dat zo is kun je dat bestand als input voor Freemake gebruiken om er een DVD van te maken.
 
Laatst bewerkt:
Werkt niet : afspelen gaat wel met VLC , maar elke poging om er een dvd van te maken lukt niet.Heb al Freemake gebruikt ,evenals Xilisoft Blu Ray Ripper , Wondershare Video converter Ultimate , DVD Decrypter.Heeft een DVD echter niet ook een (lege) Audio map nodig ?
 
Die AUDIO map is onderdeel van de DVD layout en wordt automatisch aangemaakt.
Wat gebeurt er als je dat bestand met Freemake gebruikt bij het toevoegen van een video?
Gaat het dan al fout of pas als je DVD als output kiest?
 
Als ik de gebrande dvd in een blu ray player steek , krijg ik als resultaat 'niet herkenbaar formaat' .Een audio map is er nooit bij , enkel de twee mappen van de screenshots
 
Heb je in Freemake dan wel als output op de knop Naar DVD geklikt? (Zie rode pijl)

FreemakeDVD.jpg
 
Ik zal het nog eens proberen met Freemake : is het toevoegen van m2ts genoeg ?Als ik dat doe zie ik al dadelijk een miniatuurtje en ook enkele eigenschappen :H264 1280X720 16:9 331 kbps DTS 48khz etc..
(Het gaat hier om een muziekvideo die omgevormd is van stereo naar dts)
 
Daar heb je allemaal geen omkijken naar. Alleen dat .m2ts bestand toevoegen, klikken op Naar DVD en alle waarden laten zoals ze zijn.
 
Laatst bewerkt:
Het is voor een goed doel :p
 
YES ! Mission Accomplished
Het is dus een normale dvd geworden zonder blu ray bestanden : ook goed , want de dts-soundtrack waar het mij om ging staat er prima op (beeld ook ).
 
Ok dan :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan