blu ray werkt niet op groot scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tieske1

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2007
Berichten
74
Ik heb deze vraag al bij de videokaarten gezet maar daar kon niemand mij helpen dus probeer ik het hier nogmaals:

Ik heb een media center met een blu- ray speler nu heb ik deze eerste getest en gedraaid( de blu-ray film) bij mijn benQ schermpje daar werkte hij perfect en had ik prachtig beeld, nu ik hem op mijn panasonic plasma scherm via hdmi of vga wil draaien doet hij het niet.

- melding iets van : windows standaard kleuren dan springt hij op zwart en doet hij niets meer, het rondje van vista blijft wel gewoon draaien dus hij loopt niet vast.

Systeem:

MB: Gigabyte GA-MA78G-DS3H
AMD Phenom X3 8750
Kingston 4GB DDRII 667
Lite On DH-401S-10C

Ik probeer de Blu-Ray film af te spelen via Cyberlink PowerDVD

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!!
 
Eenmalig posten is genoeg. Schrijf wat in je oude post om het verhaal terug te halen. Dubbelpost is tegen de regels :/ :confused:
 
Gewoon afwachten. Noem me maar ''jij''. En schrijf in je oude post ongeveer deze tekst :

Is er niemand die dit probleem op kan lossen? - of iets dergelijks.

Dat zou ik doen dan.;)
 
oke maar ik twijfel of ik hem daar goed gepost heb wat denk "jij"?
 
Ja, zoals het er naar uit ziet is het óf de videokaart óf Vista. Maar je kunt het hier gerust laten staan, als het móet kunnen admins deze verplaatsen .. :rolleyes:
 
oke'dat is goed wordt deze verwijderd? of moet ik daar nog iets voor doen?
 
Ik denk dat deze binnenkort wordt verwijderd. Jijzelf kan hem denk ik niet verwijderen. Dat is hetzelfde met opgeloste vragen.

Geduld is belangrijk, bij je provider, bij je computer, en zo ook bij Helpmij.nl :cool:
 
Tieske1, je mag hier verder gaan.
Post zelf even een reactie, dan komt je vraag weer onder de aandacht.

@ d0mzy
Gebruik voor dubbelposts even de meld misbruik-knop.
Het is niet de bedoeling dit in een thread te gaan vermelden. Betreffende mod zal het dan verder afhandelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan