Blue Ray speler FM Radio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtjn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Berichten
256
Mijn moeder heeft tijdje geleden een Blue ray speler gekocht omdat onze DVD speler het niet meer deed.
Maar nu willen mijn ouders FM radio luisteren, als ik hem op de zender heb hoor ik alleen maar ruis er zat geen antenne bij, die moest je erbij kopen als je betere ontvangst wou.
Ik heb even achter op de blue ray speler gekeken maar toen kwam ik tot de ontdekking dat er helemaal geen aansluiting op zit

Wie weet hoe het verholpen kan worden???
 
Hoi,

Ja die zit er die coax aansluiting zie hier dus is een kwestie om deze aan de kabel aansluiting type koppelen en wel op de radio ingang
 
Zoals ik kan zien in de handleiding zit er rechtsonder een klepje dat naar beneden kan, daar kan de coax kabel in! zo te zien zonder connector dus alleen een ontbloot stukje koper! (buitenmantel voorzichtig omweg snijden!
 
Heb de aansluiting gevonden voor de FM waar kan deze kabel gekocht worden? Expert?
 
Waarschijnlijk ligt die kabel er nog wel van de vorige radio of versterker? als je deze toch zou moeten kopen is de expert wel prima
 
In de handleiding is duidelijk te zien dat het een normale coaxaansluiting betreft.
De keus is of een kabelaansluiting rechtstreeks of een losse binnenantenne, zoals ook op de afbeelding is voorgesteld. Deze binnenantenne wordt meestal meegeleverd bij het systeem. Anders deze los aanschaffen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De antanne die op de vorige dvd speler zat past er niet op deze aansluiting is niet aanwezig jammer genoeg alleen die coxa aansluiting
 
De aansluiting die wij hebben vanaf de radio/tv is 1 maar wij hebben er als twee splitters opzitten voor 3 tv's, maakt het ook wat als als we er een derde tussen zetten voor de radio ontvangts van de blueray speler?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan