blue-ray speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel518

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2010
hallo allemaal.

wij hebben net een samsung home sinema system HT-C5500 gekocht,omdat onze oude dvd-speler en boxen kuuren kregen.
er zit een blue-ray speler in.
wij willen een film bestellen,we kunnen kiezen: dvd of blue-ray.
wij wouden een blue-ray,maar eerst een vraag:
wij horen geruchten dat als je bijv. een blue-ray disc afspeelt dat daarna de dvd's minder goed (qualitijd) worden afgespeeld.
of dat hij het daarna helemaal niet meer doet....
geld dat ook voor deze blue-ray speler? of zijn de geruchten niet waar (die geruchten gaan over alle blue-ray spelers,niet specifiek over deze)?

alvast bedankt,
Daniel518

zijn niet waar.
Ik heb zelf ook een bluray speler van Philips en nog nooit ergens problemen mee gehad.
De dvd's zien er natuurlijk wel iets minder uit dan blu-ray.
dvd's zien er weer wel iets beter uit dan op een dvd speler(vind ik)

Succes:thumb:

zijn niet waar.
Ik heb zelf ook een bluray speler van Philips en nog nooit ergens problemen mee gehad.
De dvd's zien er natuurlijk wel iets minder uit dan blu-ray.
dvd's zien er weer wel iets beter uit dan op een dvd speler(vind ik)

Succes:thumb:

geld dat ook voor deze denk je?

Wij gebruiken een Denon versterker met Blu-Ray erin. We spelen daar ook gewoon DVD op af dus die geruchten zijn totaal onzin

nog een vraag:
deze blue-ray speler heeft 1080p HQ.
maar onze tv is zo'n oude (groote wijde) beeldbuis tv van 8 jaar oud!
ik heb de aantal pixels naar 720 verlaagd....maar kan deze tv blue-ray aan? of kan blue-ray op alle tv's?

Wanneer jij een HDMI poort in je TV hebt kun je zonder problemen Blu-Ray afspelen

ik heb geen hdmi in/uit gang in de tv....wel op de speler

Ik denk dat je dan niks aan Blu-Ray hebt omdat je de kwaliteit niet terug ziet op de TV.

mee eens. je kan sommige spelers ook aan sluiten met die geel/rood/wit kabel maar het kwaliteits verschil is dan ook enorm.
Ik zou zeggen dat je beter een andere tv kan kopen als je bluray wilt kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan