blue screen 0x00000024 hoe kom ik ervanaf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
hoi

ik had gister xp op mijn pc gezet want dat installeert wat sneller dan vista maar die viel bij mij de hele tijd uit en herstarte die weer dus besloot ik vista te installeren dat ging allemaal goed en ik heb de drivers overal van geinstalleerd maar toen kreeg ik een blue screen en ik kon eerst niet zosnel vinden waar stop: stond en ik heb nog een paar keer die blue screen gekregen en toen zag ik wat er stond stop: 0x00000024
dankzij een extra'tje van het moederbord kan ik wel op internet via express gate dus hoeft er geen os geladen te worden

wie weet de oplossing?

greetz,
kevin10

dus ik moet gewoon me hardeschijf formatteren? want ik heb ook een nieuw moederbord gekocht en alleen nog maar snel formatteren:P dus dat is dan formatteren wat lang duurt:P
ik probeer dat wel even en dan zie ik wel of ik ze nog steeds krijg ik kreeg ook andere stop:0x000000A en stop:0x0000001b als goed is dus ik kijk ook ff of die op die link zijn:P

greetz,
kevin10

ik heb nu al een heel wat blue screens gekregen en steeds weer andere fouten
een paar die ik nog weet:
0x000000d1
0x000000A
0x0000007b

en nog een hele serie maar die weet ik niet meer maar waar kan dat allemaal aan liggen ik heb mijn hele hardeschijf geformatteerd volledig en gee resultaat:(

wie weet de oplossing?

greetz,
kevin10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan