Blue Screen in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

plukkies

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2013
Hier heb ik een foto wat mijn computer aangeeft. Een Vista cd heb ik niet... Hoe fix ik dit? Of een cd kopen?
kapot.jpg

Heb je het serie nummer van je windows kopie?
Dit staat meestal op de zei kant van je computer of op de onderkant van je laptop. Je kunt de iso downloaden op internet, en dan je EIGEN serie nummer gebruiken

Suc6,
Tim

Probeer eerst eens je systeemherstel op te starten vanuit de veilige modus. Dat wil soms ook nog wel eens helpen ;)

Overigens kan dit er ook op wijzen dat je harde schijf gewoon defect is.

Laatst bewerkt:
Als bijvulling op bovestaand antwoord:

Start je pc op en blijf op F8 drukken (niet ingedrukt laten, knop rustig maar snel spammen)
Normaal zou er staan "Windows normaal opstarten" of "Veilige modus" je kan navigeren met de pijltjestoetsen.

Mocht dit alles niet werken kan je op een andere pc zoals reeds gezegt de ISO downloaden indien je over een licentie beschikt.
Er bestaan tools om de installatie(iso) op een USB te zetten, dus je moet niet perse een CD te branden.

Mvg,
Maxim

Welkom op Helpmij.nl beste plukkies :thumb:
Ik heb je onderwerp even aangepast. "Wat nu" zegt weinig over je probleem en met een goed onderwerp heb je meer kans op antwoorden.

Veilige modus start ook helaas niet meer op. @Maximvdw Welke tools kan ik downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan