Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig had ik dit zelfde probleem met CoD4. Dat blauwe scherm a.k.a. BSOD ( Blue Screen of Death ) kwam bij mij altijd na enige tijd spelen, of als ik het spel afsloot.
Maar daar bleef het niet bij.
Een paar weken later begon mijn pc ditzelfde probleem in ALLE spellen die ik speelde op dat moment, te krijgen.
Van alles en nog wat geprobeert, zelfs op Tweakers om hulp gevraagd, niemand wist precies waar het aan lag.
Toen de pc-kast opengemaakt, de voeding was helemaal gaar.
Het arme dingetje kon nauwelijks genoeg stroom geven, hij hield het dus maar net vol, en soms werd het gewoon iets te veel voor hem. Tja.
Nieuwe 530-watt voeding gekocht, nooit meer ergens last van gehad.
Maar ik zeg natuurlijk niet dat dit jouw probleem op gaat lossen.
Iniedergeval, kijk eerst eens of je voeding genoeg stroom levert, of hij niet te warm wordt, en of je videokaart niet te warm wordt.
bekijk eerst eens met een programma hoe heet je CPU/VIDEOKAART worden, als deze te heet worden, moet je even je computer stofvrij maken.
welk merk/hoe oud is de voeding eigenlijk?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.