blue screen of dead: 0x0000007f unexpended_kernel_mode_trap

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel518

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2010
hallo allemaal.

ik was vanmiddag gewoon aan het gamen (warrock) en opeens kreeg ik een blue screen of dead.
maar hij was te snel weg om te kunnen lezen.
en de pc starte overnieuw op.
ik probeerde het nog eens maar weer het zelfde verhaal
dus starte ik windows op in vga modes.
en probeerden warrock nog eens te starten.
maar nee...
weer het zelfde.
maar dit kreeg ik:
3886-500-346.jpg

0x0000007f unexpended_kernel_mode_trap

hoe kan ik er voor zorgen dat ik deze foutmelding niet krijg?
en gewoon kan verder gamen?

alvast bedankt,
Daniel518

Dit heb ik ook best wel vaak gezien. BV. Bij een vriend van mij die op zijn laptop heeft geslagen. Er is een fout in een driver of er is iets kapot in de computer. VGA modus werkt volgens mij ook niet want die maakt nog gebruik van hardware zoals een netwerkkaart, en er kan zelfs iets aan de harde schijf fout ziten. Je zou de computer eens moeten laten nakijken door iemand als je dit blijft krijgen...

Laatst bewerkt:
re:

ik krijg deze medling alleen bij dit spel.
in windows zelf niet.
ik denk zelf dat het aan het ram ligt.
maar niet aan te weinig ram,want gister deed hij het wel gewoon.

0x0000007f unexpended_kernel_mode_trap

"Stop 0x7F messages are typically due to defective, malfunctioning, or failed memory hardware. If you added new hardware recently, remove and replace it to determine if it is causing or contributing to the problem. Run diagnostics software supplied by the system manufacturer to determine if the component has failed."

Mogelijk ligt de oorzaak dus bij het geheugen.

Je zou evt. hiermee kunnen beginnen : Het hulpprogramma Geheugencontrole uitvoeren.

Zie : http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/How-do-I-know-if-my-computer-has-a-memory-problem

Meer mogelijkheden hier - scroll naar halverwege de pagina :

http://www.geekstogo.com/forum/topic/43519-windows-xp-blue-screen-of-death-stop-codes/

Laatst bewerkt:
Je kunt het beste inderdaad een nieuw geheugen kopen, Maar ik zou hem eerst laten nakijken of het echt zo is (je weet het nooit zeker).

jah....

ik zou wel een nieuw geheugen willen kopen maar...
deze pc is al 3 jaar oud...
dus ik ben toe aan een nieuwe laptop.
maar...ik ben 12 (dus niet volwassen) en mag nog geen nieuwe laptop tot ik naar de middelbare ga.
dat duurt nog 1 jaar:o.
nieuw geheugen...zou ik wel willen.
maar mischien is dat niet zo'n goed idee.
ik moet dus maar wachten tot de volgende grote vakantie.
dat spel kan wel wachten.

@Vliegtuigfan
Gelieve dit soort opmerkingen achterwege te laten, het voegt niets toe aan dit topic dat trouwens aan pensioen toe is.
Bij deze dus gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan