Blue Screen of Death (BSOD) Windows 7 Bad_Header_Pool

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennieV

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
1
Goedemiddag

In een korte tijd nu 11 BSOD gehad, telkens de melding Bad_Header_Pool met de code Stop:0x000019

Heb HijackThis laten lopen, dumpfiles zijn in de bijlage te vinden :) Qua hardware onderdelen niets veranderd, wel nieuwe software geïnstalleerd maar is er allemaal afgegooid en het gebeurd nog steeds. Vooral als ik Word, IE/Firefox/Chrome open krijg ik een blue screen, vaak als ik mijn mail check en als ik deze programma's 1 voor 1 gebruik, gaat het (meestal) gewoon goed.

Hopelijk kan iemand mij helpen wat er fout is, op meerdere fora gekeken en via systeemherstel lijkt het alleen maar erger te worden.

Groeten en BVD,

Dennie

ps. Als extra error krijg ik nu ook bij het opstarten "Kan geen verbinding met een Windows Service maken. Kan geen Group Policy cliënt-service maken."




Bekijk bijlage 111912-19250-01.zipBekijk bijlage 112012-25740-01.zipBekijk bijlage 112012-23446-01.zipBekijk bijlage 112012-20529-01.zipBekijk bijlage 112012-20436-01.zipBekijk bijlage 111912-40185-01.zipBekijk bijlage 111912-33883-01.zipBekijk bijlage 111912-32947-01.zipBekijk bijlage 111912-19453-01.zipBekijk bijlage 112012-28142-01.zip
 
Reparatie BSOD

1. Noteer alle stappen op een blaadje
2. Download MBAM zie http://bit.ly/download_mbam Deze zal je straks nodig hebben, zet mbam_setup_XXXXX.exe (waarbij de x'jes voor tekens staan) op je bureaublad, verander de naam naar MalwareDetection.exe
3. Herstart je PC. LET OP! BIJ HEROPSTART HOUD JE F8 INGEDRUKT
4. Kies Laatst bekende juiste configuratie of Last Known Good Configuration
5. Werkt hij? Mooi, dan ben je klaar!
Werkt hij niet? Onderneem dan deze stappen.
6. Controleer of er minimum 1GB op je harde schijf beschikbaar is.
7. Open nu het bestand MalwareDetection.exe en installeer MBAM op de laatste pagina kies je Start Malwarebytes Anti-Malware en Update Malwarebytes Anti-Malware
8.Eens het hoofdscherm geopend is, klik je op Snelle scan, volg nu wat MBAM zegt
9.Herstart je pc, is het probleem opgelost?
Toch niet?
10. Installeer AVAST! Free Antivirus zie http://bit.ly/avast_free_av
11. Open AVAST! en voer een Grondige scan uit, doe dan wat AVAST! je vraagt.
Is je probleem opgelost? Nog altijd niet? Doe dan dit:
Probeer je pc te updaten
Herstart je pc
werkt hij terug?
nee?
Dan heb je dikke pech!
Bij deze meld ik je dat je Windows opnieuw zal moeten installeren!
Wat kan je wel doen?
Gebruik Ubuntu als alternatief besturingssysteem zie http://bit.ly/wubi_ubuntu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan