Blue screen of death op schijnbaar willekeurige momenten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelsief

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2011
Hallo,

Sinds een paar dagen krijg ik regelmatig een Blue Screen. Dit gebeurt op vrij willekeurige momenten, ook als ik niks aan het doen ben op mijn pc.
Ik heb uiteraard even gegoogled en hier rondgekeken en meestal zag ik dat iemand de dumpbestanden uit heeft geplozen. Zou iemand dit voor mij ook willen doen?
Ik krijg 2 'verschillende' blue screens: de ene keer reset mijn pc automatisch en de andere keer niet. Volgens mij krijg ik wel dezelfde foutmeldingen.

Foutmeldingen:

Code:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: 	BlueScreen
Versie van besturingssysteem:	6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id:		1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
  BCCode:	7f
  BCP1:	00000000
  BCP2:	00000000
  BCP3:	00000000
  BCP4:	00000000
  OS Version:	6_1_7601
  Service Pack:	1_0
  Product:	768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
  C:\Windows\Minidump\063011-30092-01.dmp
  C:\Users\---------\AppData\Local\Temp\WER-61885-0.sysdata.xml

Bijgevoegd een aantal dumpbestanden in een zip file. Meer dan dit kon ik niet in 1 file uploaden.

Zou iemand dit voor mij uit kunnen zoeken, of weet iemand wat er precies aan de hand is?

Bij voorbaat dank,

Jelsief

Bijlagen

Volgens deze pagina is het een hardwarefout. Kijk dit iig eens na met toetscombinatie [windowstoets+r] -> typ: devmgmt.msc.

In het bijzonder het geheugen. Controleer dit door de toetscombinatie [windowstoets+r] -> typ: control en typ vervolgens in het zoekvak rechtsboven: geheugen. Klik op Geheugenproblemen van uw computer vaststellen.

Memory corruption, other hardware problems, or software failures can cause this error.

Kan dus praktisch alles zijn :P

Ik denk dat het opgelost is. Ik herrinnerde mij opeens dat er nieuwe drivers voor mijn videokaart waren die ik heb geinstalleerd. Ik heb het vorige stuurprogramma van mijn videokaart teruggezet en hij werkt (tot nu toe, knock on wood) perfect.

Ik had al eerder een geheugentest gedraaid en daar is niks uitgekomen.

Bedankt voor de hulp

Jelsief

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan