Blue screen of death probleem nieuwe ASUS laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yuval94

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2012
Hallo,

Ik heb 3 weken geleden een nieuw ASUS N56 laptop gekocht. Ik heb de 750GB HDD vervangen door een Samsung 840 Pro series SSD 256GB en de 6GB RAM vervangen door 8GB Vengeance geheugen. Nu was ik heel erg blij met de aankoop van deze supersnelle laptop, alleen heb ik al inmiddels 4 keer het Blue screen of death gehad. Met vaak de foutmelding: MEMORY_MANAGEMENT & PAGE FAULT IN NON PAGED AREAS. Dit is zeer vervelend want op mijn DELL desktop die ik al 5 jaar heb, heb ik nooit een BSOD gehad. Ook heb ik soms een probleem dat het touchpad niet meer werkt (dit ligt niet an de uit knop voor het touchpad (fn_F9)) als ik de laptop dan herstart doet hij het gewoon weer.

Ik vroeg me af wat hier van het probleem kan zijn. Misschien ligt het aan de vervangen ingebouwde hardware die niet goed met elkaar correspondeert? Of misschien aan de drivers die niet goed zijn geherinstalleerd maar volgens mij werken die allemaal correct.

Ik hoop dat iemand mij misschien verder kan helpen.

Alvast bedankt,

Yuval

Welkom op Helpmij.nl.:)

Heb je dat zelf vervangen of heb je dat laten doen, gezien Windows er dan ook opnieuw op geïnstalleerd moest worden.

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Ik zou eerst de oude geheugen terug stoppen en kijken hoe het dan gaat lijkt of dat het geheugen niet oke is,en als dat niet geholpen heeft de oude hd ook terug bouwen en kijken of je deze problemen noch hebt, zo ja zou ik terug naar de winkel gaan . Bij apparaat beheer alles in orde?

Ik heb deze gekocht in de SATURN en heb het laten doen door een verkoper.
Ja bij apparaat beheer is alles in orde en staat dat alle drivers correct geinstalleerd zijn.

Laatst bewerkt:
Terug gaan dan, want ze zullen garantie moeten geven. Tenzij ze van te voren aangegeven hebben, dat met hardware wijziging de garantie niet geld. (ook al hebben zij het ingebouwd)

Ja ik was inderdaad al van plan om terug te gaan, maar dacht als misschien iemand een oplossing wist dat ik het dan misschien zelf kon oplossen aangezien teruggaan en laten opsturen zoveel tijd kost.

Hoi,

Inderdaad dan terug naar winkel en vergeet je hd en geheugen die eruit zijn gekomen niet mee te nemen;)
Misschien eerst terug naar gekochte versie terug hoeft hij misschien niet opgestuurd te worden dus laat hun de hd(750Gb en het geheugen (6 gig) weer terug plaatsen

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de info!

Ja ik ga dan maar terug naar de winkel. Wel balen maar het is helaas niet anders.

Hoi

Dat is inderdaad balen maar met het oude geheugen lijkt mij het wel weer opgelost, misschien een les voor de volgende keer eerst de origineel gekochte versie draaien en dan later eventueel aanpassingen doen.

Maar jullie denken dus dat het eigenlijk alleen aan het RAM geheugen ligt?

Oke bedankt!

Ik ga ermee terug naar de winkel.

Maar misschien nog enig idee over het touchpad dat soms niet werkt?

Groetjes

Succes en misschien lezen we nog hoe het afgelopen is;)
Zou samen kunnen hangen met het geheugen als dat niet goed funktioneert kan er meer dingen fout gaan volgens mij domme verstand:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan