Blue screen of Death - registry?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Turambar

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Besten,

ik heb dit probleem in deze afdeling gezet, omdat ik niet wist waar die het beste thuishoorde.
Ik heb enkele dagen geleden het spelletje rayman 2 proberen installeren, maar de installatie werd prompt afgebroken door een blue screen of death. Dat was de allereerste keer dat dit is gebeurd op deze pc. Vervolgens is het nog 2 keer voorgevallen. Nu weet ik niet juist wat ik moet doen. Na wat gesurft te hebben over het probleem heb ik wat registry-cleaners gevonden en gedownload. Deze wezen mij erop dat er honderden "errors" in mijn registry waren. Om die dingen te kunnen verwijderen moest ik echter betalen.
Nu is mijn vraag, ligt mijn bsod-probleem aan mijn registry? En zijn er gratis registry cleaners die ook een beetje deftig zijn?

Alvast bedankt!

Kan je ook zeggen welke registry cleaner je gebruikt heb?
Er zijn ook slechte registry cleaners, net zoals slechte antispyware programma's.

Je kan ook Ccleaner gebruiken, die herstelt fouten enz in het register en die verwijderd tijdelijke bestanden cookies enzz. http://www.download.com/CCleaner/3000-2144_4-10315544.html?tag=lst-1

En download voortaan software van Cnet www.download.com als je daar software download raak je minder zo snel besmet met virussen enz.

Laatst bewerkt:
Ik heb registry easy gedownload. Die scant echter alleen, om te fixen moet je betalen. En daar heb ik niet zo veel zin in!

Verplaatst naar Software Overige. :)

Probeer inderdaad zoals hierboven aangegeven Ccleaner eens.
Is gratis en doet zijn werkt prima.

Mocht je nog steeds problemen ondervinden lees dit dan eens door.

Mocht je er nog niet uitkomen, plaats dan eens je foutcode die in je blauwe scherm te zien is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan