blue screen of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

Insanick

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
hoi

ik heb een probleem met mijn pc. steeds als ik de pc laat aanstaan en niks ermee doe gaat hij op het blue screen of death. het ligt niet de software want ik heb vandaag net windows er opnieuw op gezet. kan dit ook aan mijn hardeschijf liggen want ik had hem laats ff open omdat het zo warm wat en toen zat het stroom toevoer kabeltje er niet goed in en ging dus uit en weer aan een paar keer (toen de pc aanstond)

Wat kan het probleem zijn? is mijn HD kaduk of een ander hardware onderdeel

ow en het licht hem niet aan de temeratuur want de videokaart en de proseccor blijfen moor rond de 40 graden zweven.

plz help mij

Laatst bewerkt:
Wat is de exacte error tekst op dat BSOD? Heb je Windows (welke?) er opnieuw opgezet na die grap met het voedingskabeltje? Heb je toen ook alle drivers opnieuw geinstalleerd, om te beginnen met die voor je moederbord, en dan eerst voor je chipset? Wat voor harde schijf of schijven heb je, IDE of IDE SATA/Raid? Intern en/of extern?
We zullen iets meer moeten weten. :)

Laatst bewerkt:
Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, en zet die hier eens neer.

Ook in te stellen, bij een opstart, door F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, "automatich opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen".

hee sorrie dat ik er zo lang over dee om te reageeren maar mijn hd was inderdaad stuk en dee helemaal niks meer maar heb nu een nieuwe en de pc werkt weer
bedankt voor jullie reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan