blue screen of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

seretide

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
beste mensen,

Een laptot van mij heeft kuren, na meestal 10 minuten krijg ik blue screen of death(blauw scherm foutmelding van windows) of hij loopt vast er er komen strepen in het scherm , ik denk het het een moederbord probleem
Heeft iemand suggesties?

mvg seretide

Even de melding die je krijgt bij de BSOD,

Verdwijnt 'ie te snel:

F8 tijdens opstarten -> Kies voor " Afsluiten bij fout bladiebla" . Kies vervolgens je OS, en wacht tot je de melding weer krijgt en schrijf em even over.. Of je moet em uit je hoofd weten :rolleyes:

Een mogelijkheid kan zijn, is dat je computer te warm heeft. Oplossing kan bijvoorbeeld zijn eens het stof van computer wegdoen.

Dit is slechts 1 van de vele mogelijkheden. Het kan handig zijn om je BSOD eens hier te posten.v

Hallo

Welke besturingssysteem gebruikt u.

Windows 98 XP Vista enz

hoi
ik heb ook zo probleem maar een vriend van mij heeft ook al nagekeken hij heeft opnieuw geinstaleert een ander geludskaart in gedaan en bij hem heeft tie een week gestaan en geen problemen meer gehad hij had zelf een nacht aan laten staan en geen problemen toen kwam hij de pc weer terug brengen we starte het op en weer blue screen gelijk met opstarte en hij is druk besig met uitzoeken wat het nog kan zijn maar ik vraag het hier ook maar is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan