Blue screen of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddie7

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
hallo,

telkens als ik VMware player verwijder of repair begint mijn laptop te piepen, berekent iets op een blue screen en dan sluit mijn pc af. Als mijn pc terug is opgestart komt er windows is hersteld van een ernstige fout . Ik probeer opnieuw en het proces herdoet zich. Ik heb het ook al geprobeerd met unlocker. Kan iemand mij hierbij mee helpen?

alvast bedankt.

Je computer op virussen scannen met virusscanner. ;)

Probeer het eens in veilige modus te verwijderen/repareren (als dat mogelijk is).

Probeer het eens in veilige modus te verwijderen/repareren (als dat mogelijk is).

heb ik geprobeerd en gaat ook niet, zelf met revo uninstaller pro niet. Mijn nonkel (informaticus) heeft gezegd dat ik best windows 7 ultiimate opnieuw installeer.

Ja of repareert, Windows 7 DVD erin en repareren. Kan helpen.

Mijn nonkel (informaticus) heeft gezegd dat ik best windows 7 ultiimate opnieuw installeer.

Dat is wel een drastische maatregel. Kun je op het BSOD een foutmelding zien of welk bestand het conflict veroorzaakt? Vaak is daaruit wel iets af te leiden.

Je kunt ook proberen het programma handmatig te wissen (het programma eerst afsluiten en evt. in veilige modus als bestanden in gebruik zijn) en de registersleutels met een regcleaner verwijderen.

Dat is wel een drastische maatregel. Kun je op het BSOD een foutmelding zien of welk bestand het conflict veroorzaakt? Vaak is daaruit wel iets af te leiden.

Je kunt ook proberen het programma handmatig te wissen (het programma eerst afsluiten en evt. in veilige modus als bestanden in gebruik zijn) en de registersleutels met een regcleaner verwijderen.

ik heb de bestanden handmatig verwijdert met de zoekfunctie van 7, met unlocker heb ik een paar processen moeten stoppen, maar als ik de waarden in het register wil verwijderen staat er toegang geweigerd.

Probeer eerst eens de foutcode te achterhalen, lees dit maar eens door.

Probeer eerst eens de foutcode te achterhalen, lees dit maar eens door.

heb ik gedaan, programma opgestart, de directory is C:\Windows\minidump is dit de goeie directory?
Op "Find" kan ik niet klikken en bij Dump File staat er niets onder.

Wat moet ik nu doen?
Er staat nu "MSI failed" als ik probeer te verwijderen.
Ik kom niet meer tot de blue screen maar nu heb ik een foutmelding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan