Blue Screen of Death

• Onderwerp starter Onderwerp starter 0622
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

0622

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2010
Hallo

Ik heb nog steeds een bsod ondanks het herinstalleren van de drivers van mijn internetverbinding, afstoffen in mijn computerkast.
Ik krijg die bsod als ik aan het downloaden ben(met utorrent als dat verschil maakt).
Ik heb een sitecom WL-113 Wireless Network USB Adapter op mijn pc (windows XP SP3) aangesloten.
Ik gebruik Avast 5.0 antivirus en werk op een Compaq 6000 series computer met AMD Athlon XP 2400+ en heb 512mb RAM.

info over de crash:
==================================================
Dumpbestand : Mini080810-01.dmp
Crash-tijd : 8-8-2010 11:39:07
Bug-Check-tekst : DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Bug-Check-code : 0x100000d1
Parameter 1 : 0x00000008
Parameter 2 : 0x00000002
Parameter 3 : 0x00000000
Parameter 4 : 0xf84b0858
Veroorzaakt door stuurprogramma: NDIS.sys
Veroorzaakt door adres: NDIS.sys+15858
Bestandsbeschrijving: NDIS 5.1 wrapper driver
Productnaam : Microsoft® Windows® Operating System
Bedrijf : Microsoft Corporation
Bestandsversie : 5.1.2600.5512 (xpsp.080413-0852)
Processor : 32-bit
Computernaam :
Volledig pad : C:\WINDOWS\Minidump\Mini080810-01.dmp
Aantal Processors : 1
'Major'-versie : 15
'Minor'-versie : 2600
==================================================

Ik hoop dat iemand mij nog kan helpen, want dit begint nu op mijn zenuwen te werken.
Alvast bedankt.

Als ik een open deur in mag trappen? Als dat alleen maar gebeurt bij de door jou genoemde toepassing, dan moet je die toepassing deinstalleren en opnieuw installeren, kennelijk is er dan helemaal niets aan de hand met je pc en software, m.a.w. utorrent, toch?

Dus als ik het goed begrijp is het probleem opgelost als ik ipv small memory dump (64 KB) naar Complete memory dump?:shocked:
Bedankt voor de hulp.

Laatst bewerkt:
Als ik een open deur in mag trappen? Als dat alleen maar gebeurt bij de door jou genoemde toepassing, dan moet je die toepassing deinstalleren en opnieuw installeren, kennelijk is er dan helemaal niets aan de hand met je pc en software, m.a.w. utorrent, toch?

ja, dat zou ook kunnen. Ik ga utorrent dan herinstalleren. Kijken wat dat oplevert. Bedankt!

edit: niets heeft geholpen... zijn er nog andere mogelijkheden?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan