Blue screen of death

• Onderwerp starter Onderwerp starter Johh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Johh

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2010
Hallo,

Ik heb onlangs mijn windows 7 opnieuw geinstalleerd om mijn pc weer helemaal schoon te krijgen. Maar iedere keer als ik mijn pc opstart krijg ik na het welkom scherm direct een bleu screen of death waar met grote letters staat: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. De rest kan ik niet lezen want voor ik het weet start de computer opnieuw op. Als de pc opnieuw opgestart is kan ik kiezen voor veilige modus en als ik dat doe draait men PC gewoon goed en zijn er geen problemen. Maar als ik hem dan opnieuw opstart om normaal op te starten krijg ik weer hetzelfde probleem. Iemand die mij hiermee verder kan helpen?

Gr.
Johh

Best Meneer.

Misschien is een geheugen of iets kapot in je computer.

Mijn laptop kreeg het zelfde probleem het had eerst 2GB RAM nu 1GB omdat er 1tje kapot was kreeg ik steets die fout omdat de laptop het zelf niet kon herstellen!

Heeft u onlangs nieuwe hardware geïnstalleerd? Heeft u het BIOS al eens geupdate?

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb speel nooit met mijn hardware. Ik ben daar niet zo in thuis dus ik wil daar liever vanaf blijven.
Eehh... BIOS nog nooit geupdate. Geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Kun je mij dit uitleggen?
In mijn PC zit nu een I5 750 @2.76GHz (ik neem stiekem aan dat je dit nodig hebt voor een kleine uitleg).

Allereerst bedankt voor jullie hulp.
Ik heb men bios geupdate, dit verholp het probleem niet.
Heb daarna nog wat gegoogled en vond een site waar stond ik misschien even men register op moest ruimen.
Dat heb ik gedaan en heeft tot nu toe het probleem verholpen.
Draai nu al 1 uur buiten de veilige modus zonder problemen.
Bedankt voor jullie hulp!
Gr.

Hoi...

Wel raar dat je bij een nieuwe instal al het register moet schonen.
De tijd van het bios update doen had je bespaardt kunnen blijven.Als het voorheen al werkte doet een nieuwe instal niets met het bios.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan