Blue screen of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

timootje4

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Berichten
121
Hallo mensen,

Helpmij, want ik zit met een probleempje...
Ik had op mijn pc een windows 7 (professional) geïnstalleerd, en dat beviel me prima, tot er op gegeven moment een blue screen of death op m'n beeld verscheen.
Ik heb toen meteen een nieuwe windows 7 (ultimate) geïnstalleerd, in de hoop dat het dan weg zou zijn, maar dat is het niet. Alles is opnieuw geïnstalleerd, maar er is nog steeds een blue screen of death! Ik word er gek van:mad:! Elke keer als ik mijn computer daarna weer opstart, krijg ik een melding van windows met: "windows is onverwacht afgesloten en vervolgens hersteld". Als ik dan bij details kijk staat er dit allemaal:


Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 50
BCP1: FFFFFA81049A4700
BCP2: 0000000000000000
BCP3: FFFFF8800F01D62C
BCP4: 0000000000000005
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\102411-21964-01.dmp
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WER-43087-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Weet iemand misschien een oplossing??

heel erg bedankt,

Timootje4
 
Verplaatst naar sectie Win7.

Hoe oud is de pc?
Gebeurd dit tijdens- of direct na opstarten? Of pas na een paar minuten?
Heb je al eens gekeken hoeveel stof er op de koeling zit?
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de reacties.
de stof heb ik al naar gekeken, dat kan het niet zijn.
het is meestal best onverwachts dat hij uitvalt, dus valt niet echt een tijd voor te geven.
ik zal die progjes es proberen. bedankt jongens:)
 
Laatst bewerkt:
timootje4 zei:
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\102411-21964-01.dmp
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WER-43087-0.sysdata.xml
Mocht het niet lukken, upload dan eens (door te klikken op de paperclip) deze files aan je volgende post zodat ze geanalyseerd kunnen worden.
 
het spijt me, maar bij het eerste bestandje zegt hij: "invalid file", en het tweede bestandje kan ik nergens vinden?:shocked:
 
Je hoeft het bestand niet te openen; alleen bijvoegen aan je volgende post.... Upload dan alleen de eerste idd...
Voor de 2e: 'C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WER-43087-0.sysdata.xml' moet je lezen:
'C:\Users\timootje4\AppData\Local\Temp\WER-43087-0.sysdata.xml'

Users kan ook te zien zijn als 'Gebruikers' in je Verkenner btw
 
Laatst bewerkt:
ik snap het van het uploaden, maar hij blijft zeggen dat het een ongeldig bestand is...
en sorry dorado, nog steeds niet te vinden... :(
is windows 7 ultimate nou ineens zo moeilijk ofzo?:p
 
Wat raar dat het niet te vinden is, terwijl de pc dat wel aangeeft dat dat bestand aangemaakt is!. Wat mij betreft zou ik een beroep op je geduld willen doen en dus wachten tot een volgens BSOD, waarna een .dmp file aangemaakt wordt, waarna je de file kunt uploaden. Alleen na analyse van dit file kan iets gezegd worden over een mogelijke oplossing. BSOD's zijn doorgaans een complexe materie....

Controleer eerst eens of de foutopsporingsgegevens vastgelegd worden.
Combineer [windowstoets+r] -> typ: control sysdm.cpl,,3 Klik op Instellingen onder Opstart- en herstelinstellingen. Onderaan zie je:
Foutopsporingsgegevens vastleggen -> Kies hier voor 'Kernelgeheugendump' en hier kun je ook ondertussen zien waar de .dmp file wordt weggeschreven.
 
alles klopt zoals je het beschreven hebt dorado, ik ga inderdaad denk ik maar wachten op een BSOD...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan