sander1988
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jul 2007
Regelmatig als ik een spel speel wat veel processen nodig heeft of veel dingen te gelijk doet of me pc staat vaak aan of als ik iets doe waar ik veel grafische gebeurtenissen tegelijk moet laden krijg ik een blue screen hoe kan dat ??
Ik zat zelf te denken omdat ik paar maanden terug 2 GB geheugen erbij heb gegooid dat het daar aan ligt want sindsdien doet ie zow vaag.Volgende upgrade :
Er zat 2 keer 512 mb ram DDR 2 in en heb er @ keer 1024 Gb bij gedaan .
Wat ik ook eerst dacht dat plaats vond dat me video kaart miss naar de haaien is.Het is en radeon 600 / 256 Hypermemory maar dat lijkt mij sterk aan de andere kant want ik heb nog nooit iets over geklokt ofsow. Waarom ik dit ook dacht is omdat ik niet aan de systeem eisen doe wat ie zegt wat haalbaar is , ja het kan wel maar dan gaat dat beeld haperen dat ie gaat schuiven het beeld.
Kan iemand mij miss hier uitleg over geven wat er precies aan de hand is.
Ik zat zelf te denken omdat ik paar maanden terug 2 GB geheugen erbij heb gegooid dat het daar aan ligt want sindsdien doet ie zow vaag.Volgende upgrade :
Er zat 2 keer 512 mb ram DDR 2 in en heb er @ keer 1024 Gb bij gedaan .
Wat ik ook eerst dacht dat plaats vond dat me video kaart miss naar de haaien is.Het is en radeon 600 / 256 Hypermemory maar dat lijkt mij sterk aan de andere kant want ik heb nog nooit iets over geklokt ofsow. Waarom ik dit ook dacht is omdat ik niet aan de systeem eisen doe wat ie zegt wat haalbaar is , ja het kan wel maar dan gaat dat beeld haperen dat ie gaat schuiven het beeld.
Kan iemand mij miss hier uitleg over geven wat er precies aan de hand is.
Laatst bewerkt: