Blue Screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander1988

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Regelmatig als ik een spel speel wat veel processen nodig heeft of veel dingen te gelijk doet of me pc staat vaak aan of als ik iets doe waar ik veel grafische gebeurtenissen tegelijk moet laden krijg ik een blue screen hoe kan dat ??

Ik zat zelf te denken omdat ik paar maanden terug 2 GB geheugen erbij heb gegooid dat het daar aan ligt want sindsdien doet ie zow vaag.Volgende upgrade :
Er zat 2 keer 512 mb ram DDR 2 in en heb er @ keer 1024 Gb bij gedaan .

Wat ik ook eerst dacht dat plaats vond dat me video kaart miss naar de haaien is.Het is en radeon 600 / 256 Hypermemory maar dat lijkt mij sterk aan de andere kant want ik heb nog nooit iets over geklokt ofsow. Waarom ik dit ook dacht is omdat ik niet aan de systeem eisen doe wat ie zegt wat haalbaar is , ja het kan wel maar dan gaat dat beeld haperen dat ie gaat schuiven het beeld.

Kan iemand mij miss hier uitleg over geven wat er precies aan de hand is.

Laatst bewerkt:
Heb ook al maar de temperatuur van processor gekeken.

Hoi !

Geef de melding eens op dat BSOD.

Kunnen we hopelijk gericht naar een oplossing zoeken.

Greetz,

Harry.

dan moet ik effe bluesreen maken als ik het weer krijg, maar er staat bezig met geheugen dump en de gradens waren en boven 38 graden en 27 graden weet niet precies wat maar had eerst zoon programma voor dat je al je hardware geggevnes in de pc kan zien het heetje xsandra ofsow heeft iemamd mis ander programma daarvoor

mainbord is een 0RD203 van Dell meer informatie kan er niet vinden.
Support MP : Yes, 1 CPU(s)
CPU 2792.095 MHZ
CPU load 3%
CPU voltage 1.42 volt
Device : 82801GB/GR (ICH7 Family) LPC Interface Controller
voltage van procesor Voltage : 1.420 V
Wat ik ook zo vaag vind mijn frequensy van me processor is 3200 mhz en hij gebruikt maar 2750
en hen ik nog iets als ik toch bezig ben ik moet me devices instaleren met bepaalde drives maar weet niet welke
Device Capabilities (PCI) :
I/O Access : No
Memory Access : Yes
Bus Master Capable : Yes
Special Cycle Recognition : No
Memory Write & Invalidate : No
VGA Palette Snoop : No
Parity Error Response : No
Cycle Wait : No
System Error Line : Yes
Fast Back-to-Back : No
Detects Parity Errors : No
User Defined Format : No
PCI 66Mhz Bus Support : No
New Capability List : Yes
PCI Support : Vendor-Dependant
En dan nog iets wat me zwaar irriteerd heb de drivers van me Videokaart gevonden xradeopn 600 hypermemory 256
mar ik ken me beeldscherm frequency niet meer hoger zetten dan 800 keer 600 best wel vreemd die kaart dee eerst 1400 keer 1200

dit geeft ie aan als foutmelding :
C:\DOCUME~1\sander\LOCALS~1\Temp\WER7c04.dir00\Mini071807-01.dmp
C:\DOCUME~1\sander\LOCALS~1\Temp\WER7c04.dir00\sysdata.xml
in het foutenraport van Windows Maar heb me pc net opnieuw geinstaleerd

Laatst bewerkt:
weet er iemand online hoe je pc kan checken voor drives die niet geinstaleerd zijn en hardware , ik had er een gevonden op major geeks maar heb hem weg geklikt daar stond dat 45 % van al mijn hardware juist is geinstaleerd en 55 % niet
beetje erg veel vind je ook niet

Laatst bewerkt:
want ik heb dus die check gedaan miss kan daaraan liggen lijkt mij niet maar we kunnen effe checken

Hoi !

Die progjes zijn meestal commercieel, in realiteit klopt er niets van.

Ga naar de Dell-site, toets het juiste nr. in en kijk of er update's zijn voor je PC.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan