Blue screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maffia741

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Ik heb al stuk of 4-5x een blue screen gekregen.

Hij starten wel zelf automatish weer op.

Een vriend van mij zij dat is je harde schijf?

En maakt het schade voor de pc? Want harde schijf vind ik niet erg om te vervangen ervoor.

Die BSOD's komen zelden 'zomaar'. De vraag die je dus jezelf éérst moet stellen is : "Wat is er met mijn systeem gebeurd kort voordat zo'n blauw scherm de eerste keer voorkwam".
Lees : wat heb ik gedownload en / of hardwarematig en / of softwarematig veranderd?

Die BSOD's komen zelden 'zomaar'. De vraag die je dus jezelf éérst moet stellen is : "Wat is er met mijn systeem gebeurd kort voordat zo'n blauw scherm de eerste keer voorkwam".
Lees : wat heb ik gedownload en / of hardwarematig en / of softwarematig veranderd?

Ik heb de pc 2e hands gekocht het was na en week kreeg ik het.

Ik was naar computerzaak geweest hij zij dat kunne 2 dingen zijn:

HDD
Ram geheugen.

Heb de pc trouwens zelf opnieuw geinstaleert omdat er rotzooi op zat van die andere gast.
Dus moet echt bij hardware liggen.

Wat lijkt jullie?

Ik heb de pc 2e hands gekocht het was na en week kreeg ik het.

Ik was naar computerzaak geweest hij zij dat kunne 2 dingen zijn:

HDD
Ram geheugen.

Heb de pc trouwens zelf opnieuw geinstaleert omdat er rotzooi op zat van die andere gast.
Dus moet echt bij hardware liggen.

Wat lijkt jullie?
Nee, dan lijkt mij die pc prima (als het na een week pas gebeurt).
Mijn vragen blijven staan.

Belangrijk is wat is de foutmelding die je krijgt in die bsod.
Dit is een code die begint met 0x......... en meestal een bestandsnaam die ervoor heeft gezorgd voor die bsod.

Belangrijk is wat is de foutmelding die je krijgt in die bsod.
Dit is een code die begint met 0x......... en meestal een bestandsnaam die ervoor heeft gezorgd voor die bsod.

Dat valt niet te lezen want hij start heel snel weer op.

Jouw keuze. Succes met de oplossing!

Gast ik snap je wel maar hoe moet ik in godsnaam weten wat er met deze pc is gebeurt?

Ik heb hem nu 2 maanden en paar blue screens gehad.

Maar dat beeld is binne 3 sec weer weg dus ik snap je niet helemaal met jou keuze?

En het was altijd verschillend

Eerst was het in een spel 2x gebeurt ofzo

En vanmidag 1x toen ik aan het typen was op het forum lijkt me niet dat er dan altijd iets is wat het veroorzaakt ik zou echt niet weten wat :S

Want ik heb windows opnieuw geinstalleert dan hoort het wel weg te zijn dacht ik maar niet dus :S zit in de HDD misschien?

Laatst bewerkt:
Gewoon de gestelde vragen goed lezen en vervolgens zorgvuldig beantwoorden, doe je dat niet dan is dat jouw keuze en wens ik je sterkte met het probleem.

Ik zat een spel aan het spelen San andreas.

Niks

Begin dan eens met het spel te verwijderen en kijk hoe lang de pc goed blijft werken.

Windows geïnstalleerd en daarna EERST de moederborddrivers / chipsetdrivers geïnstalleerd?

Windows geïnstalleerd en daarna EERST de moederborddrivers / chipsetdrivers geïnstalleerd?

Ik kreeg een melding van me videokaart en van me geluid maar dit deed windows 7 allemaal autoamatish.

Maar ik heb nu al wat spelen gespeelt, Die deden het gewoon goed.

of heeft dat niks met chipset en moederbord drivers te maken?

Anders zet ik die zo er ff op.

Na Windows zijn de moederborddrivers / chipsetdrivers de eerste software die je moet installeren. Waarom heb je die niet geïnstalleerd?

Na Windows zijn de moederborddrivers / chipsetdrivers de eerste software die je moet installeren. Waarom heb je die niet geïnstalleerd?
Lol dit heb ik eerlijk gezegt nog nooit gedaan.
Want windows 7 geeft zelf aan welke drivers die moet downloaden en dat doet die.
Het kan zijn dat die ook moederbord en chipset drivers heeft geinstaleert maar ik weet het niet:confused:

Maar hoe kan alles werken dan want hij is gewoon supersnel.

Kan het nu ook nog of is het al te laat?

Dat kan nu ook nog.
Heb je Windows update uitgevoerd? (meerdere malen)?

Dat kan nu ook nog.
Heb je Windows update uitgevoerd? (meerdere malen)?

Zou jij a.u.b willen vertellen welke driver ik nodig heb.
Want als ik op chipset druk zie ik NIKS. Bij aida32 niet en bij everest niet

MICROSTAR 7360 is het moederbord type. Maar welke driver moet ik dan downloaden? En welke chipset bedankt alvast.

Dit is wat ik kon vinden over de chipset:

PCI/AGP 8086-29C0: Intel(R) G33/G31/P35/P31 Express Chipset Processor to I/O Controller - 29C0 [NoDB]
PCI/AGP 8086-29C1: Intel(R) G33/G31/P35/P31 Express Chipset PCI Express Root Port - 29C1 [NoDB]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan