Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die BSOD's komen zelden 'zomaar'. De vraag die je dus jezelf éérst moet stellen is : "Wat is er met mijn systeem gebeurd kort voordat zo'n blauw scherm de eerste keer voorkwam".
Lees : wat heb ik gedownload en / of hardwarematig en / of softwarematig veranderd?
Nee, dan lijkt mij die pc prima (als het na een week pas gebeurt).Ik heb de pc 2e hands gekocht het was na en week kreeg ik het.
Ik was naar computerzaak geweest hij zij dat kunne 2 dingen zijn:
HDD
Ram geheugen.
Heb de pc trouwens zelf opnieuw geinstaleert omdat er rotzooi op zat van die andere gast.
Dus moet echt bij hardware liggen.
Wat lijkt jullie?
Belangrijk is wat is de foutmelding die je krijgt in die bsod.
Dit is een code die begint met 0x......... en meestal een bestandsnaam die ervoor heeft gezorgd voor die bsod.
Jouw keuze. Succes met de oplossing!
Begin dan eens met het spel te verwijderen en kijk hoe lang de pc goed blijft werken.
Windows geïnstalleerd en daarna EERST de moederborddrivers / chipsetdrivers geïnstalleerd?
Lol dit heb ik eerlijk gezegt nog nooit gedaan.Na Windows zijn de moederborddrivers / chipsetdrivers de eerste software die je moet installeren. Waarom heb je die niet geïnstalleerd?
Ja alle updates en 1 talenpaket van NLDat kan nu ook nog.
Heb je Windows update uitgevoerd? (meerdere malen)?
Dat kan nu ook nog.
Heb je Windows update uitgevoerd? (meerdere malen)?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.