Blue screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladycreative

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
to your computer

igdpmd64.sys

page_fault_in_nonpaged_area.

Als ik op internet rechtermuisklik gebuik om iets te kopieren ( bv mijn wachtwoord voor hier) gaat hij over op blue screen.
Als laatste heb ik java geinstalleerd. Deze verwijderd via configuratie. Misschien heel stom..maar ik kreeg een java update terwijl ik java update net een paar dagen geleden had geinstalleerd. jucheck.exe ?

Ik heb virusscanner laten lopen maar vind niets. Updates gedaan. Daarna leek ik ervanaf en kon ik alles weer even doen maar gister begon de ellende weer.

Zie ik dat je later misschien proberen moet ?? :confused: nah wat rar ... probeer maar nu ff absoluut alle activiteiten uitschakelen, ( antivirus ook ! ) zodat jouw taakbalk helemaal leeg is en weer Microsoft FIX proberen draaien ? :confused:

Dank je wel ROYONIX en niet alleen mijn dank omdat het complimentendag is :-)
Door het uitschakelen heb ik idd wel de fixbug ontvangen per mail. Echter zegt de mail dat ik de bigfix eerst in een veilige omgevig moet testen.
Hoe doe ik dat? Kan ik m zo installeren denk je? ( om niet straks rook uit mijn laptop te zien komen.......)

:confused: Beste Lady ...... ik ben zelf ook tegen deze tip op Microsoft pagina tegengekomen, daar zie ik dat lange uitleg over die FIX staat, ik ken deze probleem helemaal niet en mijn persoonlijke tip is dat je probeert ff eerst met daar aangegeven Microsoft helpdesk contacteren om te horen of je zonder zorgen die FIX gebruiken kan ....:confused: maar dit is Microsoft zgnm. betrouwbaar en ondertekende FIX-tip en ook in uitleg staat ook dat alleen maar voor betreffende probleem bestemd is ( jouw bluescreen probleem dus... ) dat mijn PC is ik zou die durven draaien, maar ik mag nooit namens iemand anders zeggen dit moet je ook doen ....:confused: Dus ......... als ik je was ik zou toch NL Microsoft helpdesk bellen en vraagje stellen over die FIX ...
P.S. Namens m'n vrouw Complimenten terug ...voor die boek :thumb:

Laatst bewerkt:
Kijk ook mee in deze discussiedraad, want die gaat over hetzelfde, zo lijkt het...
En ook daar is het pas recent begonnen (sinds vandaag/gisteren...)

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dank je wel dnties. Vandaag gebeld met microsoft maar die verwijzen naar HP. HP daar valt het apparaat net een weekje of zo buiten de garantie en moet je eerst een kaart?? kopen van €20.- dus gebeld met de winkel. Hardware probleem of diver instelling. Zegt Microsoft tenminste. De winkel adviseert de computer leeg te halen en volledig opnieuw te installeren. Anders wegbrengen, hardware valt binnen de garantie idd, maar dan kunnen ze telefonisch niet aangeven hoelang je pc weg is. ( algemeen nummer was dit en de verkoper in de winkel zou alles veel specifieker weten.) Ik weet bijna zeker dat het om een soort update betreft wat lijkt op Java. Je kon de installatie ook niet stoppen. ( tijdens het downloaden kreeg ik een gevoel van "dit is niet goed". Maarja....te laat en nu vet op de blaren zitten.

Welke laptop (merk + type) praten we hier over? Ik zou verwachten dat er een update van de videodriver is die het probleem voor je oplost.
PS: Net zoals in de andere melding gaat het blijkbaar om een Intel (video-)driver.

Tijs.

Het probleem lijkt idd opgelost te zijn. In de updates bestand kbkb2670838 verwijderen.
Dank je wel voor alle mensen welke hun kennis hier gedeeld hebben. Zowel als deze topic als de verwijzende!
Mijn dag kan niet meer stuk!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan