blue tooth en hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Goedendag,

Van blue tooth heb ik weinig verstand
Ik heb nu eindelijk een telefoon met die mogelijkheid samsung sgh 760 en wil liedjes van mijn computer Medion 8083 via bluetooth overzetten naar de telefoon.
Misschien een beetje dom want ik heb mij nooit zo geinteresseerd in telefoons maar wat heb ik nodig?

Ik weet dat mijn computer bluetooth software heeft van bluesoleil? Heb ik nu ook hardware nodig?

thnx

Ger

Ja, je zal een Bluetooth Dongle moeten hebben bijvoorbeeld. Deze kosten geen drol. Je hebt dan de software die je noemt niet nodig en kan gewoon gebruik maken van de Wizard Bluetooth van MS. Doe ik ook en gaat perfect. Zorg wel dat je aanvinkt dat je PC gededecteerd kan worden. Je hebt ook software bij je telefoon gekregen neem ik aan, daar kan het ook mee.
Maar even terzijde, als jij Bluetooth software op je PC hebt staan zit de hardware er dan al niet in????

dank

Raymond,

Dank voor de snelle reactie.

Ja dat laatste vroeg ik mij ook af. Hoe zie ik dat?

Apparaatbeheer!
Of in je taakbalk, er staat dan zo'n Bluetooth pictogram.

blue tooth

er staat idd blue tooth device (usb) in app. beheer
Ik neem aan dat er hardware beschikbaar is. Nu de handleiding van de werking nog....

Bureau-accessoires, Communicatie, Wizard bestandsoverdracht via bluetooth. Als je alles volgt, spreekt het allemaal voor zich. Heb je toch vragen, posten die hap :).

bluetooth etc

Kenju bestandsoverdracht via bluetooth is bij mij niet te vinden....

Als ik de bluetooth van mijn telefoon aanzet en ook bluesoleil inschakel zie ik dat mijn telefoon wel herkend wordt op het scherm (krijgt ook nummer), maar hoe krijg ik nu de bestandsoverdracht via mp3?

thnx nogmaals

De Blu Soleilsoftware kreeg ik ook bij mijn dongle, maar gebruik ik niet, omdat ik genoeg heb aan de standaard windowsmogelijkheiden voor hetgeen ik Bt gebruik. Daar kan ik je dus helaas niet verder mee helpen.

Staat er overigens ook niets van bluetooth bij 'Printers en andere hardware' (te zien via configuratiescherm)? En via 'hardware toevoegen' (klik op volgende, dan gaat ie zoeken, en krijg je vervolgens drie opties waarvan er één Bt-gerelateerd is)? Het kan overigens zijn dat het bij mij er wèl allemaal staat, omdat die configuraties al gemaakt zijn.

Krijg je wel iets als je 'bluetooth' bij 'windows help' invoert?

Verplaatst naar de juiste sectie en titel ietsje aangepast. :)

Hoi,

Ik heb ook bluesoleil en gebruik het ook.
gebruik je ook de software van samsung op je pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan