Blue tooth waar zit ie.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja bij mij geeft dat lamje een mooie heldere blauwe kleur.
en ikkan dat lampje ook indrukken en dan gaat bluethoot aan.

ja bij mij geeft dat lamje een mooie heldere blauwe kleur.
en ikkan dat lampje ook indrukken en dan gaat bluethoot aan.

Wat staat er bij jou onder BT in apparaat beheer en in het config scherm. Kun jij nagaan wat er bij jou geïnstalleerd staat onder blue tooth (met zoeken bijv.?)

Je kan ook van de acer disc blue tooth drivers installeren alleen doen die het ook niet dat is weer zoon widcomm prog. Dat zit ook bij de muis zelf. Toch echt schandalig dat zo iets simpels als het installeren van een muis enkele dagen duurt en dan nog niet functioneert

Een dongle doet het zonder widcomm maar met xp meteen!! als je nou zou weten hoe de naam is van de BT poort op de acer dan kan je nog een beetje zoeken.

Dit zie ik bij mijn laptop.
Dan moet ik blue thoot wel aan hebben staan anders staat er niks.

Laatst bewerkt:
Precies zo staat het ook op die Laptop, maar heb je wel eens geprobeerd een BT muis te gebruiken en dan zonder Dongle heh

Laatst bewerkt:
nee....ik gebruik geen muis.
heb daar zo'n mooi touchpad voor op de lapdoos.:D

nee....ik gebruik geen muis.
heb daar zo'n mooi touchpad voor op de lapdoos.:D

Krijg nou wat, ik bellen met ACER helpdesk. Als die knoppen erop zitten en er gaat geen blauw lampje branden dan zit er geen BT op, is standaard kast!! Mag ik vragen wat voor ACER jij dan hebt?????? waar die BT het wel op doet??

Welke 5100 gaat het precies om? Denk nl ook dat er geen bluetooth op zit.

Heb zelf een ferarri3200 met zo'n knopje en wel een werkend lampje.

Welke 5100 gaat het precies om? Denk nl ook dat er geen bluetooth op zit.

Heb zelf een ferarri3200 met zo'n knopje en wel een werkend lampje.

Ik zit echt al dagen te pielen om dat lampie te laten branden, maar het zit er voor de fake op kennelijk. Wel misleidend trouwens. Het zijn de laptops 5102 WLMi
em 9502 WSMi, heb dus gebeld en als het lampie niet brand dan is het een dummie!!! Nou dacht ik dat bij die 5102 wel degelijk ooit een blauw lampje heeft gebrand, maar twijfel nu wel een beetje. Met een BT dongle werkt die muis uiteraard wel, maar ik heb juist die (dure) muis gekocht voor rechtsstreekse aansluiting zonder dongle op de laptop. ( of ik die 5102 is eigenlijk van een vriend en ik neem die laptop onder handen om oa de BT te laten functioneren). Vrees dat er een fake opzit.

Ik vrees ook dat er een knopje op zit die nergens voor is

Ik heb op mijn Acer Aspire 5024Wlmi ook 2 knopjes: 1 voor wireless en 1 dummy knopje (:p) je zou denken dat dit Bluetooth is, maar helaas... je kan er wel een Bluetooth apparaat in laten zetten, maar een USB stickje is stukken goedkoper.

Is gewoon een loos knopje dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan