blue tooth, wel van pc naar gsm maar niet andersom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sweetgirl1985

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2002
Ik heb een samsung d 500,
en daarbij een blue tooth stick gekocht.
Ik kan wel mp 3`s naar mijn gsm versturen, maar geen foto`s van mijn gsm naar de computer.
(is mijn eenmaal gelukt met de gsm van iemand anders, ook dat wil niet meer)

Ik vind het best wel raar..

Kan iemand mij hiermee helpen?

Waarschijnlijk ondersteunt je mobiel het formaat van de afbeeldingen niet :)
Wat voor mobiel heb je?
En wat voor afbeeldingen probeer je te verzenden? (welke extensie (kijk bij eigenschappen van desbetreffende bestand voor extensie))

Ik probeer gewoon mn zelfgemaakte fotos, van mn gsm naar de pc te sturen..

ik heb een samsung D 500

Bluetooth is soms een raar iets. Ik kan b.v. ook afbeeldingen, muziek, ringtones enz. versturen van mijn pda naar m'n gsm, maar andersom he-le-maal niets! Ook met andere merken gsm's is dat zo. En waar het nu aan ligt.... ieder geval niet aan de instellingen, ik vermoed dat het een compatibilteitsprobleem met bluetooth is. En naar welke helpdesk ik ook mail, een helder antwoord krijg ik nooit. Laat staan een oplossing.

Eventueel al geprobeerd om op bluetotth icoontje te drukken of rechter muisknop en dan bestand ontvangen klikken. Dan werkt het bij mij pas om bestanden van tellie naar pc over te zetten.

Vaak is het zo dat de beveiliging standaard is ingesteld op het ontvangen van alleen maar 'toegevoegde apparaten', dat houdt in, als je telefoon niet in je lijstje staat van vertrouwde apparaten ze niet de pc op kunnen.
Zo werkt het in elk geval met mijn PDA, ik neem aan dat een normale pc daar niet veel van zal verschillen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan