Blue tooth werkt plotseling niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hannes5

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
Lieve mensen,

Ik heb een vraag, tot voor kort werkte mijn blue tooth van mijn telefoon (samsung d-600) nog zonder problemen, maar nu kan ik mijn blue tooth niet meer activeren, de telefoon meld een fout bij blue tooth inschakelen. Hoe kan ik zien wat voor fout en/of deze fout oplossen.

hoop dat iemand mij kan helpen
groetjes hanneke

Telefoon al uit en weer aangezet?

Helpt dit niet, probeer dan eens terug te gaan naar fabrieksinstellingen.

Als het ook dan niet werkt, dan lijkt het er op dat er echt iets kapot is en zul je terug moeten naar de winkel. Heb je nog garantie op het toestel?

Een dergelijke foutmelding kun je helaas niet zelf herstellen. Je kunt met het bleutooth programma niet iets "verkeerds" doen waardoor je een dergelijke melding krijgt. Hij doet het wel, of niet en in het laatste geval zal je er helaas mee terug moeten naar het verkooppunt. De melding lijkt een softwarefout te zijn in het programma. Ook al zou een toestelreset of terug naar fabrieksinstellingen het probleem verhelpen, de fout in de software is er niet mee weg.

Met vriendelijke groet

Je hebt gelijk, het helpt niet om terug te gaan naar de fabrieks intstellingen of de telefoon aan en uit te zetten. Ik ben terug gegaan naar het verkooppunt en het blijkt een software fout te zijn, dit kan ik alleen oplossen door naar een reparatie service te gaan, dit moet ik nog doen, zoiezo om uit te vinden wat het kost om dit grapje te herstellen. Door tentame stres, staat dit nog op de lijst van things to do, maar ik zal zo gauw ik geweest ben verslag uitbrengen

bedankt voor het meedenken
groetjes hanneke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan