BlueRay Converteren ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die popup reclames heb ik wel vaker van gehoord maar zelf nog nooit gezien. Wat de ondertitels betreft gebruik ik zelf altijd maar 1 taal. Dus hoe je meerdere kunt toevoegen weet ik zo niet. Bij mij staat hij nog te converteren dus ik kan het ook niet even voor je nakijken op dit moment.
 
:confused: 'k heb slechte nieuws ---- FVC is is gecrasht ( weet niet hoezo ) maar nu heb direct op dual-layer ( DVD9 ! ) branden gestart, ff kijken wat zal nu doen ben bang dat niet lukken zal omdat hij moet neem ik aan tegelijk en converteren en ook branden ... zoiets :(

2qbwroz.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dazzle me... ;)
 
Ben weer :D

I.v.m. die MKV dus een oplossing 200 % BESTAAT NIET ! :D er zijn zeer veel converteer's dat ze een mkv converteren kunnen maar slechts naar .vob bestand en geen een dat die naar VTS converteren kan
bovendien elke MKV convertor maakt ook een .vob grote van bijv. 8 GB naar een grootte ook ongv. 4-of max. 5 GB ! anders kan niet ( ! ) ..
Behalve ConvertX to DVD en WinAVI All-in-One Convertor die kunnen ze direct een MKV naar VTS converteren ( en branden ! ) maar helaas ook slechts naar DVD5 grote en geen op DVD9 grote dus ..
=============
Vanochtend heb na zoveel surfen snuffelen en zoeken enz.... ontdekt software onder de naam ''Video Converter Ultimate '' - van Wondershare ! (>! ), en alleen maar die kan een MKV naar een juiste grote .vob converteren
en strakjes branden ook op een DVD, ben bezig dat testen en resultaat zal strakjes hier melden ...:D
2mcer1v.jpg
<<-- Niet Gratis !
2ms0pxj.jpg
 
Laatst bewerkt:
:( Nee dus ik heb me toch vergist die maakt ook een DVD5 en kan geen DVD9 maken, enigste verschil tussen deze converteer en anderen is dat je bij deze niet hoef .vob naar VTS omzetten ..
==========
Kunnen we dus die topic sluiten .......................:( omdat helaas geen echte of gewenste oplossing voor is ..
 
Laatst bewerkt:
Ik denk nog steeds dat het is wat ik in #8 zei.
 
Laatst bewerkt:
:confused: Yep dit is ook zo ( i.v.m. #8 :D ) en in principe dat wist ik, die word gecomprimeerd naar DVD5 dus, en omdat ik in laatste tijd dat soort zaken niet doet dacht ik dat ik op die manier bepaalden delen van film door compresie kwijt raken zal ..
kijk die screenshot's even dat is beste resultaat met die z.g.n.m. WonderShare Video Converter dat ik krijgen kan :( ..
ScreenShot007.jpg ScreenShot008.jpg<<-- Omdat niet geregistreerd is ! en die kan je dan ook maar zonder watermerk, met WinAVI All-in-One Converter of ConvertX toDVD ..
=========
P.S. Uiteindelijk origin heb ik ( 8GB ) gekopiert en bewaar ik die op mijn USB stick, strakjes zal weer ( hoop ik volgende week ) en BlueRay en extra's weer kunnen kijken .. :D
 
Laatst bewerkt:
Ok. Misschien een troost dat de retail versie in DVD9 formaat van die film ook maar 5,5 GB is met NL en FR ondertiteling ;)
 
:confused: mjah oke dat kan........maar hoezoo maken ze blueray films ? en zo dwingen ze mensen blueray players dan ook te hebben mochten ze willen in z.g.n.m. haarscherpe en perfecte kwaliteit te kijken ...:rolleyes: strakjes zijn ook DVD9 nie meer voldoende :D
 
Laatst bewerkt:
Blu-Ray is sowieso veel scherper dan DVD. Daarom zei ik, je verliest bij die conversie altijd de HD kwaliteit waardoor het bestand ook een stuk kleiner zal zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan