blueschreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpinzon310

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
goedemorgen allemaal,

sinds een aantal weken geleden krijge ik een blauwscherm, aan het begin was het niet zo erg maar nu worden we gek van, zijn we wat aan het doen met de pc en dan gaat de pc chashen.... ik krijg de volgende....

Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Locale ID: 1043

Additional information about the problem:
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 95F629D5
BCP3: 9A9FFC30
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Files that help describe the problem:
C:\WINDOWS\Minidump\Mini020311-01.dmp
C:\Users\Bobby Meli & Ash\AppData\Local\Temp\WER-106954-0.sysdata.xml
C:\Users\Bobby Meli & Ash\AppData\Local\Temp\WER6AA4.tmp.version.txt

er zijn een paar urgente systeembestanden corrupt. als ik u was zou ik Windows herinstalleren.

ik heb windows 7, als ik die installer op de pc, verlies ik mijn documenten en gegevens, programmas etc?

Met windows 7 kun je als je van je cd opstart je windows 7 instalatie repareren. Hoe dat precies moet kan ik je niet vertellen.

(Maak sowieso regelmatig een backup van je bestanden. Mocht er iets misgaan heb je je dierbare bestandjes nog.)

mvg
Corstian

Je geeft aan in het begin van je post dat je er al weken last van hebt maar dat het erger wordt?
Dus je kan de pc wel opstarten?

Als dat laatste zo is doe dan even het volgende als eerste:
  • Start de computer
  • druk in het begin op F8 (komt als het goed is een zwart scherm met allerlei keuzes)
  • Kies Veilige Modus

Als de pc op deze manier start dan kan je in ieder geval je documenten even veiligstellen. Onderstaande uitleg is alleen geldig als je op kan starten in Veilig modus!!
Dan ga je naar start>uitvoeren en typ je in msconfig
Bij de tab Opstarten vink je alles uit, herstart je computer.
Wanneer je nu geen BSOD krijgt (dat blauwe scherm ;) ) dan weet je in ider geval dat 1 van de uitgevinkte opstart programma's roet in het eten gooit.

Start de computer niet op in veilig modus dan denk ik in jou geval dat de snelste oplossing een herinstallatie van je OS is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan