bluescreen: 0x0000009F

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vina
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vina

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2009
Hallo,

hopelijk stel ik mijn vraag in het juiste forum. Het gaat over een foutmelding in Vista.

Ik krijg regelmatig (eens in de paar weken) een bluescreen, bijn altijd als ik de computer in de slaapstand heb gezet, geloof ik; hij komt er dan uit met een melding.

Nu heb ik een keer de codes genoteerd, deze zijn: stop 0x0000009F (0x00000003, 0x855F578, 0x86D5E030, 0x853800618).

Ik krijg overigens ook regelmatig een melding dat de driver voor mijn beeldscherm (ik werk met een laptop en daarop aangesloten een groot scherm) niet meer werkt en is hersteld. Heeft dat er misschien mee te maken? Het scherm werkt volgens het systeem 'correct'...

Heel veel dank alvast voor jullie suggesties!

Hartelijke groeten,

Vina

0x0000009F is inderdaad een driver foutmelding, de cijfers erachter zijn random.
Update je drivers eens naar de nieuwste versie

Hi Hunter,

dank je wel voor je reactie.

Ik ben een totale leek op computergebied. Zou je me kunnen uitleggen hoe je dat doet, die drivers vernieuwen?

Dank!

Vina

Nog eens verder gezocht op internet, omdat ik ook vaak een melding krijg dat het besturingsprogramma niet meer reageert en is hersteld. Misschien heeft het daar iets mee te maken? Ik vond uiteindelijk dat dat nogal vaak voorkomt, en iemand raadde aan om de update KB952287 te verwijderen. Dan moet het afgelopen zijn met die foutmeldingen. En misschien behoren dan meteen ook mijn bluescreens tot de verleden tijd. We zullen zien!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan