Bluescreen (nieuwe pc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

slaapkamer265

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2011
Berichten
6
Hallo,

Ik heb anderhalve week geleden een nieuwe pc gekocht. Hij heeft de hele week prima gewerkt maar een paar uur geleden (terwijl ik wow aan het spelen was) liep wow vast (windows zij werkt niet meer) en toen liep alles vast en kwam er een bluescreen...Toen ik de pc weer gereset had startte in Internet op en kwam er weer een bluescreen. Ik heb al een geheugencontrole gedaan(eentje die je gebruikt voordat windows is opgestart. Daar stond toen bij dat er hardware problemen zijn gevonden, welke problemen weet ik niet. Ik heb al gecontroleerd of het geheugen niet los zat maar het zit gewoon goed. Het lijkt erop dat als ik de pc aandoe dat er een bluescreen komt als ik een Programma aan doe.

Ik heb 8GB ram, 1deel, niet 2losse

Alvast bedankt,
Mathijs
 
Hoi,

Met een pc van anderhalve week oud is er maar 1 mogelijkheid terug naar de winkel laat hun het oplossen, je hebt tenslotte garantie.;)
 
Ik heb de pc zelf in elkaar gezet. Heb allemaal in losse onderdelen gekocht
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Oke dat schreef je niet ,ik zou zo kaal mogelijk opstarten en ik zou even de hele specificatie opgeven.
 
Ok nu als ik de pc opstart lijkt er niks aan de hand te zijn maar als ik een Programma probeer op te starten dan komt er een bluescreen
Specs:
Cpu:Intel core i5-3570k LGA1155
Gpu:gigabyte geforce de gtx 650t
Moederbord :asrock z77 extreme 4
8GB ram
 
Hoi,

Ik weet ben lastig maar welke voeding heb je? en welk programma probeer je op te starten?
 
Hoi,

Alle drivers geherinstalleerd en al zo kaal mogelijk geprobeerd?
 
Hoi,

Nou bv zonder videokaart op de onboard aansluiten dvd-speler er af.
 
ik zou de pc naar fabrieks instellingen zetten!! (pas op je wist wel alle bestanden!!!)
 
* Druk meteen tijdens het starten herhaaldelijk op de F8-toets.
* Kies in het keuzemenu dat nu verschijnt voor Veilige Modus met Netwerkmogelijkheden.
* Download en installeer het gratis programma WhoCrashed? - http://www.resplendence.com/whocrashed

Lees de handleiding op de download-site.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan