BlueScreen Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

PCeend

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2010
Hallo!!!

Ik heb een laptop met een probleem
Als ik alleen op internet zit of iets anders doe krijg ik blue screen na 10 min:confused:

Hier screenshot : bluescreen.jpg

Ps.! Alleen reageren als je het weet A.U.B

Dit zegt microsoft hierover. Er is een hotfix voor.

bkuescreen

hallo ik heb ook last gehad van die vervelende bluescreen :confused: , het is geen virus , maar een hardware of appraten fout , als je windows 7 heb is dat heel makkelijk te verhelpen en wel hierdoor

ga naar start configuratiescherm
problemoplossingen
kies voor hardware en aparaten
zoeken
en je krijg te zien , wat niet goed werkt of helemaal niet meer werkt , kan je niet begrijpen wat het is , schrijf de makkement op , probeer eerst te zoeken op het internet , daar word dan uitgelegd , van hoe en wat dat is , voordat je nieuw koopt .

bij mij was het de fout UNKDOWN DEVICE , dat waren mijn USB poorten , ik weet dit al sinds vorige week dinsdag , maar ik moest het eerst zelf bewijzen of het allemaal waar was , voordat ik een schrijven kon doen , en nadat ik een andere usb poort gebruik heb ik geen last meer gehad van bluescreen .:D

joanna62

Laatst bewerkt:
Hallo
Bedankt voor het reageren Joanna en Jackall

Jullie oplossingen werken helaas niet bij mij .. :( ik heb zelf Vista
Op dit moment zegt mijn laptop dit :

Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.2
Landinstelling-id: 1043

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem
Mini012811-01.dmp
sysdata.xml
Version.txt

Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Extra informatie over het probleem
BCCode: 77
BCP1: C0000185
BCP2: C0000185
BCP3: 00000000
BCP4: 11229000
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1

Ik hoop dat iemand mij kan helpen !! Alvast bedankt

bluesreen vista

hallo pceend ik heb gelezen dat je vista heb op jou laptop , geen probleem , ook daarmee kom je van die bluesreen af , maar je moet er wel wat voor doen en de tijd nemen , het vergt nogal wat uurtjes , wel ga naar
deze computer systeem apparaten
die kan je openen
en dan zie je alle aparaten die in jou systeem zitten
wat je nu moet doen is het volgende

open een apparaat bv usb
of soundcard
klik je aan en open die
dan zie je wat je kan openen
en vooral is te zien dit

DIT APPARAAT WERKT GOED OF DIT

DIT APPARAAT IS NIET GOED GEINSTALEERD OF WERKT NIET GOED.

OF DIT APPARAAT WERKT NIET MEER dat is dan wat de bluesreen veroorzaakt

ja pceend en zo moet je al die apparaten openen om te zien wat werkt of niet goed funksioneerd als de betreffende apparaat niet goed werkt , moet je die instaleren , en dat kan meestal met het internet , of je moet het vervangen bv soundcard videocard of usb poort

nog even het volgende de handtekening is alleen maar jouw vista , die is geresitreerd met het nummer van jou cd vista

groeten joanna62

Laatst bewerkt:
Hallo Joanna62

Bedankt voor het reageren

Ik had gedaan wat u zei, maar helaas nix gevonden, alles is correct geinstaleerd
ook de handtekening staat er en alles is goed daar dus dat kan het niet zijn

Zelf ben ik heel goed met pc's en ik codeer ook Visual basic, mIRC, Msnchat Servers
Ik zeg dit om jullie een idee te geven dat ik geen gek ben die nix van pc's weet ;)

Hopelijk vinden we ooit een oplossing ik heb ondertussen een andere laptop gekocht die het wel optimaal doet
Maar toch wil ik die andere gefix hebben zodat ik die ook weer kan gebruiken voor mijn zoon

Alvast bedankt mensen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan