Bluescreen tijdens windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

codGmer

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2010
Hallo,

Ik was windows updates aan het installeren.
En tijdens de 60 update's kreeg ik de bluescreen STOP: 0x00000024 (0x00000000001904FB, 0xFFFFF880086B2C98, 0xFFFFF880086B24FO, 0xFFFFF8800124C923)

NTFS.sys - Address FFFFF8800124C923 base at FFFFF88001245000, DateStamp
4a5bc14f

Wie kan mij helpen?

alvast bedankt:thumb:

Ja ik kan er niets mee, maar ik weet dat andere mensen iets hebben aan het .dmp bestand. Dat is het dump bestand van de gebeurtenis. Je kan hem vinden in X:\Windows\Minidump waarbij X jou windows schijfletter is! Die moet je inpakken (zip is het handigst) en dan hier posten.

Klik hier voor de bestanden
Het was te groot om hier te uploaden.
Bedankt voor het advies!

Edit: ik was bezig met de updates te installeren en precies toen hij bij update 50 van de 50 was
kreeg ik een bleu screen.
MEMORY_MANAGEMENT

STOP: 0x0000001A (0x0000000000041790,0xFFFFFA8003326460, 0x0000000000FFFF,0x00000000000000)

Laatst bewerkt:
Pffff... *****

Ik heb het gedownd, maar het zijn er wel erg veel ja. Je hebt dus veel vaker een bluescreen gehad? Gewoon even goed aandacht aan besteden aan dit topic en hopen dat anderen het lezen, want dit kan wel eens een hardware probleem zijn als ik het zo zie. Gewoon zoveel:shocked:

Ik had gister Heel veel verschillende bsod's. Sinds ik windows updates heb kunnen installeren doet mijn systeem meer stabieler. Ik heb nog geen bsod gehad tot nu toe.
Het systeemgeheugen is gedeeld over de videokaart en het ram geheugen.

Totaal beschikbaar grafisch geheugen 2811 MB
Toegewezen grafisch geheugen 1024 MB
Toegewezen systeemgeheugen 0 MB
Gedeeld systeemgeheugen 1787 MB

ik denk dat mijn pc daarom zo instabiel is.. explorer.exe werkt soms niet
en windows freezed gewoon maar voor derest gaat het wel

Scannen op spyware ook al eens gedaan?
Heb je nu alle updates binnen?

Scannen op spyware ook al eens gedaan?
Heb je nu alle updates binnen?

Ik denk niet dat het zin heeft om op spyware te scannen want ik heb windows volledig opnieuw geinstalleert.

Hij is nu nog bezig met installeren van updates

Ik denk niet dat het zin heeft om op spyware te scannen want ik heb windows volledig opnieuw geinstalleert.

Hij is nu nog bezig met installeren van updates

Toch kan scannen zin hebben. Scan dan gelijk even volledig ook met MBAM. Dat videogeheugen heb ik zlef ook. Maar bij mij is het totaal 2.7gb dus 1gb zelf en 1.7 van de ram... Daar zal het DENK IK niet aan liggen.:o

Toch kan scannen zin hebben. Scan dan gelijk even volledig ook met MBAM. Dat videogeheugen heb ik zlef ook. Maar bij mij is het totaal 2.7gb dus 1gb zelf en 1.7 van de ram... Daar zal het DENK IK niet aan liggen.:o

0 Geinfecteerde bestanden gevonden door MBAM.
Ik heb net nog een blue screen gehad 0x000000024 geloof ik

Ik ga windows opnieuw installeren misschien doet dat de problemen oplossen want
ik heb 3 dagen alles geprobeert .. :evil: ik hoop dat het dan dalijk opgelost is.
Toch bedankt:thumb: ik geef wel een update als ik windows opnieuw heb geinstalleert.

Hoe vaak ga je nieuwe topics over je BSOD's aanmaken, je hebt nog steeds hetzelfde probleem als in je eerder gestarte topic;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/591513-bluescreen-na-installeren-hardware

Graag bij 1 topic over hetzelfde probleem houden.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan