Bluescreen Windows 7 iaStor.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ihatevista

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2009
Hallo,

Zojuist viel mijn Laptop uit en gaf een bluescreen. Zijn foutmelding was: iaStor.sys. Na een tijd rond te hebben gezocht heb ik nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden. Ik ben vaker geholpen op dit forum en heb nu ook dus goede hoop dat ik er dankzij jullie hulp eruit kan komen.

Ik heb een MSI gaming Laptop, 4 Gb RAM, 32 bits besturingsysteems, Intel(R)Core tm 2 duo cpu t6600 @2.20GHz 2.20Ghz processor.

Al wel heb ik iemand een oplossing zien vinden door de bios up te daten. Hoe kan ik dit doen?

Alvast heel erg bedankt!

Hoe kan ik dit precies doen wanneer mijn laptop zichzelf weer heropstart na 3 minuten en vervolgens weer dezelfde error aangeeft?

Hangt er vanaf of je in Veilige modus langer in Windows kunt blijven. Zo ja, dan via configuratiescherm > software.

@crash: Denk ut wel omdat hij die service uitzet dan;)

in veilige modus dan zet hij het uit.

Tijdens het starte op F8 drukken na de bios.

Laatst bewerkt:
Oh zo! Sorry was er even niet met me hoofd bij. Ja met de veilige modus opstarten kan windows gewoon draaien. Ik heb ook geprobeerd via F8 de laatste goede manier van booten opnieuw te doen maar die gaf na een paar minuten gewoon weer dezelfde bluescreen. Welke software zou ik precies moeten verwijderen dan?

Ik vind alleen deze: Intel Matrix Storage Manager.

Trouwens echt heel erg bedankt voor jullie forum en wat jullie doen. Ik denk dat jullie heeeel veel mensen helpen om niet hun hele windows opnieuw te installeren of hun hele pc weg te gooien.

Die zou ik dan weg gooien. En dan normaal starten zonder Safe mode.

Die moet je ook hebben. Niet weggooien, maar netjes de-installeren.

@crash dat bedoel ik;) met weggooien maar het komt bot over(ik weet het).

Ik heb één woord voor jullie; helden. Hij doet het weer! Hartstikke bedankt!

Installeer dan wel even weer de nieuwste versie van Intel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan