BlueScreenOfDeath problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Getn

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2011
Berichten
26
ik heb een week of 2 geleden problemen gehad met mn pc met als gevolg ik pc moest herinstaleren (terug naar fabrikesinstellingen met herstel cd's) en sindsdien werkt m'npc weer redelijk normaal. enigste foutje dat me nu opvalt en wel heel erg irriteert is als ik m'n pc in slaapstand doe, en dan weer "wakker" maak krijg ik enkele seconden mijn bureaublad voor me (zoals ie normaal moet doen) maar dan ... ik krijg een BSOD ( oftewel een blueScreen) en daar staat in dat mn pc zichzelf afsloot voordat windows zichzelf schade kon aandoen. dan herstart de pc zichzelf gewoon . Hoe kan ik dit oplossen zodat ik mn slaapstand weer normaal kan gebruiken zonder dat ik mn pc helemaal naar de vaantjes help?;s
EDIT: moest het kunnen helpen, ik krijg dit bericht van windows foutmelding : Probleemhandtekening:

Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 7a
BCP1: 00000020
BCP2: C000009D
BCP3: 86F578F4
BCP4: 00000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
 
Laatst bewerkt:
Je hebt zo te zien nog geen enkel service pack geïnstalleerd. Lijkt er dus op dat je nog helemaal geen Windows Updates hebt gedraaid.
Begin daar dus mee.

Algemene achtergrond bij BCCode 7a: hier
Zie bij Cause dat bij jou van toepassing lijkt: "0xC000009D, or STATUS_DEVICE_NOT_CONNECTED, indicates defective or loose cabling, termination, or that the controller does not see the hard disk."

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
ik heb vandaag nogmaals geprobeerd een service pack 1 te instaleren maar ik krijg altyd een error :/

Ik krijg een bericht dat de installatie mislukt is..
 
Laatst bewerkt:
a. Bij 'gejatte' versies van Windows werkt het bijna nooit. In jouw geval ga ik ervan uit dat je gewoon een legale versie hebt.
b. Indien legale versie, draai eerst SURS, herstart je pc en probeer daarna de volledige versie van SP1:
hier SURS voor Windows 7 32-bits
hier SURS voor Windows 7 64-bits
hier de SP1 versies voor zowel 32-bits als 64-bits Windows 7. Klik op Doorgaan en ga daarna de juiste downloaden en installeren:
windows6.1-KB976932-X86.exe SP1 voor Windows 7 32-bits
windows6.1-KB976932-X64.exe SP1 voor Windows 7 64-bits

Succes,

Tijs.
 
ik probeer de update te downloaden, initialiseren is voltooid maar het instaleren zelf gebeurt er niets. het balkje loopt niet vol zodat het instaleerd.. er gebeurt gewoon niets..
 
Wat bedoel je met update? SP1 of SURS? Of weer wat anders?
Graag gewoon doen wat ik schreef, he... En duidelijke(r) terugmeldingen doen kan ook helpen...

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
ik heb geprobeerd de SURS te downloaden. de initialisatie ging wel maar dan bleef het schermpje gewoon staan op bezig met instaleren maar er gebeurt de hele tijd niets.
 
Pc in slaapstand kunnen zetten en doen ontwaken zonder BSOD of problemen ;) dank u dnties voor de hulp !! ^^
 
Ik zag het zojuist in de chat. Is SP1 nu geïnstalleerd? Start -> Uitvoeren -> winver

Even nog een algemene opmerking voor de lezers: Bij Windows 7 werkt Surs pas vanaf SP1... dat helpt dus niet bij/voor de installatie van SP1 zelf... :( Er bleef dus alleen de installatie van SP1 zélf over, het gebruik van Surs ging niet door.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan