Bluescreens, dolle pret

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beheaded

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2009
Hallo, ik hoop dat mijn vraag hier goed hoort

Gister avond kreeg ik een bluescreen na dat ik een game opstarte, mijn computer heeft dit wel vaker gedaan wanneer teveel van mijn ram geheugen in gebruik word genomen.
Maar deze ochtend is het uit de hand gelopen :/ telkens als ik nu een game opstart, maakt niet uit welke, krijg ik een bluescreen, memory dump.

Ik heb mijn computer nagekeken op programma's(virussen) die te veel RAM geheugen in beslag nemen, maar kan niets vinden!
Virusscan resuslts hebben ook niets gevonden.

De temparatuur in mijn kamer is redelijk cool en zou niet voor overhitting van de computer kunnen zorgen.

Heb mijn probleem gegoogle'd maar krijg aan geraden dat ik nieuwe drivers moet installeren, maar dit kan het voor mij niet zijn, gister deedt mn computer het nog perfect :x

Kan iemand me helpen? Ik weet er zelf geen raad meer mee..

Ja.... Bluescreens. niet leuk. Draai je op winXP?

Ik heb ook zoiets gehad. ik startte internet en huppa. maar ik deed meteen een schone installatie, kan jij ook een install doen?

Ik denk Windows 7, Ik heb ook win7 en ik krijg ze op de laptop ook vaak, bijv bij het inpluggen van een USB
De versie van je Windows is die legaal?

Ik gebruik windows vista home premium 32bit. Ik heb het probleem waarschijnlijk al gevonden, ligt aan mijn ram geheugen, mijn computer heeft soms kwalen waardoor het meer ram geheugen gebruikt dan het zou moeten :/

Een kennis van me zei dat het aan het type geheugen ligt wat ik heb, geheugen veranderen zou voor mij de oplossing kunnen zijn.

P.S: De bleuscreens zijn gestopt :/ start zojuist een spel op waarbij hij eerst telkens crashte, maar doet het nu normaal en vloeiend :shocked:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan