Bluesoleil onder Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreepmaster

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Hallo,

Een half uur geleden heb ik Bluesoleil geinstalleerd op Vista Ultimate, maar bij het opstarten krijg ik een blauw scherm, en wanneer ik weer opnieuw opstart, krijg ik weer een kort blauw scherm. Oftewel: Bluesoleil 2.3.2.3 (officiële versie, staat op de cd met drivers van mijn Sitecom Bluetooth USB 2.0 Adapter.) werkt niet onder Vista.
Nou heb ik eens rondgekeken, en zie ik op de site van Bluesoleil (klik) dat er een versie is voor Vista, versie 3.0. Maar daarvoor moet je weer betalen, en dat terwijl ik een legitieme versie heb van Bluesoleil. Rara?

Kreepmaster.

Mijn vraag is hoe ik Bluetooth met Bluesoleil onder Vista werkend krijg. Ik heb nu een speciale versie voor Vista gedownload en geinstalleerd, maar hij ziet mijn Bluetooth device niet, iemand tips?

Heb ik ook hgij zegt dat dit stuur progamma niet werkt met vista heb ook een bleutooth stick van sitecom !
VALT verder niks aan te doen

Inmiddels ben ik zo slim geweest om op de site van Sitecom te kijken en daar het goede programma gedownload te hebben..

Hoi,

Ik heb een soortegelijk probleem.
Ik heb een Gembird Bluetooth Dongle (BTD-202) aangeschaft. Hierbij zat ook software van Bluesoleil. (De driver op de site van Gembird helpt mij niets vooruit.)

Onder XP kreeg ik het ding werkende, maar in Vista lukt het me niet om het ding nuttige dingen te laten doen.

Mijn BTD-202 zou Vista-compatibel moeten zijn. Dat stond er immers bij toen ik hem kocht. De software van Bluesoleil is dat echter niet, tenzij ik voor een betalende versie kies... Natuurlijk wil ik dat niet omdat ik betaalde voor een Dongle die werkt in Vista.

Ik nam reeds contact op met zowel Bluesoleil als Gembird, maar beide firma's laten niets van zich horen... Iemand een (legale) oplossing?
Het hoeft niet met extra software...
Wanneer ik de Dongle aansluit op mijn computer, kan mijn computer (zonder extra software) mijn gsm vinden. Mijn gsm vindt mijn computer ook.
Wanneer ik echter een bestand wil verzenden of ontvangen: krijg ik de volgende melding: Er is een adres gebruikt dat niet compatibel is met het aangevraagde protocol.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Vriendelijke groeten

Legoboy

Laatst bewerkt:
@dewaltons,
dit is een topic van 2007.
Ik denk dat het probleem nu wel opgelost is.
deze voorzie ik van een slotje.

en kijk voortaan even hoe oud een topic is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan