Bluetooth én USB verbinding problemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darkbreed

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2004
Hoi allemaal!

Ik heb sinds een paar dagen de nieuwe "LG BL40 - new chocolate" mobiele telefoon.:cool:

Om het apparaat aan te kunnen sluiten aan de pc, krijg je er een cd-rom bij met het programma LG PCsuite IV.

Nadat ik meerdere malen tevergeefs geprobeerd had om via de meegeleverde USB kabel mijn telefoon aan te sluiten aan mijn pc (met daar op Windows Vista Ultimate), ben ik naar de "pc-boer" gestapt om een Bluetooth USB dongel aan te schaffen, in de hoop dat deze verbinding uitkomst zou bieden.
Nou....het heeft welgeteld 1 keer gewerkt! Gisteren avond heb ik al mijn contacten kunnen aanpassen,nieuwe kunnen toevoegen en alles kunnen synchroniseren, afbeeldingen kunnen uitwisselen, en zelfs via de pc SMS-jes kunnen versturen en ontvangen!:p

Maar toen ik vandaag mijn LG LB40 mobieltje opnieuw aan mijn pc hing middels de bluetooth verbinding,constateerde ik dat het gewoonweg NIET meer werkt!!!
Ook de standaard USB-kabel verbinding werkt nog steeds gewoonweg NIET!
Het programma LG PCsuite geeft simpelweg de foutmelding "unknown error"
:(

(hiervóór had ik de LG viewty en dáárvoor had ik de Motorola V3 Razr, en ik moet zeggen dat ik tot nu toe eigenlijk altijd nog de grootst mogelijke moeite had om die mobieltjes aan mijn pc te hangen! Het heeft tot nog toe, nog nooit optimaal gewerkt!!!...zou het misschien aan VISTA liggen???) :shocked:

Weet iemand wat ik misschien verkeerd doe? :(
Moet ik bepaalde verbinding-instellingen misschien anders instellen? :confused:
Heeft iemand een oplossing? :(

En dan direct nog maar een andere vraag.....Weet iemand een ander BETER programma om je mobieltje aan te sluiten of te synchroniseren met je pc?
(misschien is er ergens op het internet een "niet-merkgebonden" programma die wél werkt!)

Want dat LG PCsuite IV programma werk wel héél erg omslachtig!
Voorbeeldje:...je kunt vanallesennogwat heen en weer sturen, behalfe muziekbestanden! Want dan moet je ineens eerst de telefoon instellen op "music-sync" en dat werkt blijkbaar alleen met usb-kabel en niet met bluetooth, en bovendien schijnbaar ook nog alleen met windows mediaplayer! ("schijnbaar" omdat het mij tot nu toe nog niet is gelukt om muziekbestanden te up- of downloaden)

Ik zou eerst even kijken of de aansluiting 1.0 of 2.0 is...
het kan zijn dat je aansluiting 1.0 is waardoor hij hem niet zal herkennen
en controleer even of je usb aansluitingen niet kapot zijn of kortsluiting hebben gemaakt...

Laatst bewerkt:
ja ik heb ook een probleem met mijn usb/bluetooth verbinding en ik heb er ook geen cd bij gekregen en dus heb ik alleen het bestand gedownload van internet maar dan kan ik nog steeds niet mijn inhoud openen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan