Bluetooth aan Nokia werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wrbakker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Bluetooth aan werkt niet meer, ook nadat ik fabrieks instellingen heb teruggezet.
Dieper resetten bestaat geloof ik niet. (Nokia 6230).

Laatst bewerkt:
Als alles wel goed heeft gewerkt, dan zou ik denken dat er echt iets kapot is. Heb je nog garantie? Dan zou ik er mee terug gaan naar de winkel.

kapot

Als alles wel goed heeft gewerkt, dan zou ik denken dat er echt iets kapot is. Heb je nog garantie? Dan zou ik er mee terug gaan naar de winkel.

Dat idee had ik zelf ook al, ben aan het sparen voor N95.Wilde weer bluetooth gebruiken omdat ik een tomtom gekocht heb. Mag dan 1 maand extra dingen uitproberen, zoals het weer, verkeersinformatie en dergelijk. Gebruik deze nu voor de nog uit te komen N95.
Bedankt dat je gereageerd hebt.

De verwachte levertijd voor de N95 is nu eind april, dus je kunt nog ruim 2 maanden sparen! ;)

Heb je bluetooth alleen maar in combinatie met die TomTom gebruikt of ook met andere bluetooth-apparaten?

De verwachte levertijd voor de N95 is nu eind april, dus je kunt nog ruim 2 maanden sparen! ;)

Heb je bluetooth alleen maar in combinatie met die TomTom gebruikt of ook met andere bluetooth-apparaten?

Adressen, agenda gesynchroniseerd backup maken via bluetooth. De laatste tijd niet meer gebruikt. Te omslachtig. Ik denk ook dat hij kapot is. Kan programma updaten bij Nokia dealer, maar ben dat alles kwijt. Backup kan ik niet maken omdat bluetooth kapot is. Een kabeltje kopen heb ik er niet meer voor over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan