bluetooth aanzetten hp elitebook 8540p

Status
Niet open voor verdere reacties.

vrouw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Berichten
1.434
Hallo,

Weet iemand hoe ik de bluetooth kan aanzetten op mijn HP elitebook 8540p?
Ik zie nergens een knopje ervoor en ik zie ook op het toetsenboord niet hoe ik het moet doen.
In apparaatbeheer staat het blauwe tekentje zonder uitroepteken dus het zit erop.
Hopenlijk kan iemand me verder helpen.
 
Hoi

Kijk eens in je bios bij: Built-In Device Options


Enable/disable the embedded Bluetooth device (enabled by default)

Op enabled moet die staan dan.
 
Ik heb zelf niet zo'n notebook, maar wellicht kunnen de volgende links je verder helpen:
link1
link2, pagina 13/14 (knopje voor aan/uitzetten wireless(+bluetooth?))
link3, pagina 17/18 over gebruik/werking wireless/bluetooth knopje.

Hopelijk heb je hier wat aan. Meer hulp heb ik niet voor je.

Succes,

Tijs.
 
Die pdf heb ik ook lopen doorspitten.Had gehoopt op een keycombi...

Wat ik me idd nog kan voorstellen of het niet zit in de Windows Mobility Center

bldz 17/18
 
ik heb wel zo toestel bij deed het volgende he

de cd van hp invoeren de driver van bluetooth installeren dan hp updates uitvoeren tot hij op bluetooth device update.

dan herstarten en dan zal je zien dat hij services instaleerd en kan je het gebruiken
 
Die keycombi heb ik ook lopen zoek maar is er niet volgens mij.
Ook een knopje kan ik en op de laptop niet vinden maar ook niet in de pdf`s.
CD heb ik er niet bij gekregen.Laptop is van het werk en bluetooth word niet ondersteund door de helpdesk....dus zoek het zelf maar uit:eek:
Ik weet niet wat er met Windows Mobility Center bedoeld word?

Morgen kan ik ook nog ff in het bios kijken als het niet anders kan, zal daar wel aan staan het lichtje van wireless (blauw) brand wel en werkt ook.
Alleen balen dat dat dus een gecombineerd lichtje is. Nou weet je nog niet of bluetooth aanstaat.
 
Op de hoogte van je aan/uit knop loop een "zwarte" balk met lampjes/tekentjes. Als het goed is staat daar ook een "antennetje" tussen, druk daar eens zacht met je vinger op. Wordt deze nu blauw?

[edit]Lees op 1 na laatste zin, dat lampje zou inderdaad voor beide moeten zijn.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad het lampje is ook een knopje:shocked:

Nu ik het werkend heb en mijn telefoon word gezien zou ik ook een soort brouwser/verkenner willen hebben zodat ik ook de mappen op mijn telefoon te zien krijg.

Ik heb de software van samsung (merk van mijn telefoon) geinstalleerd en ook iets van een Bleu soleil maar in beide programma`s krijg ik bijv de mappen met mijn ringtones en foto`s niet te zien.

In de software van de samsung zie ik wel mappen maar dat zijn volgens mij een soort openbare mappen want daar staan nou net mijn foto`s en ringtones niet in.

welk programma moet ik gebruiken?
 
Lijkt me dat je daar een nieuwe vraag voor moet stellen: Zet deze vraag op opgelost, en stel een nieuwe vraag in de telefoon-sectie. Per slot gaat het nu over (de software van) de Samsung mobiele telefoon.

Mooi dat de tips geholpen hebben! :thumb:

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan