Bluetooth Adapter niet gedetecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingYellow

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2005
de Bluetooth USB Adapter ES-388
bijgeleverd met Bluesoleil software.

De software was al onvolledig, erg onprofessioneel,
het moest in het Engels uitgevoerd worden omdat bij Nederlands een bestandje mistte.
Na het programma geïnstalleerd te hebben,
kan de Dongle in de USB-poort gestoken worden,
soms vind de computer hem.. maar noemt het een onbekend apparaat, en kan tevens geen stuurprogramma vinden, ook niet op de bijgeleverde cd-rom.. maar het meest vd Tijd is het apparaat niet eens in het apparaatbeheer te bekennen!!!

de laatste update op de bluesoleil-site is exact hetzelfde als op de bijgeleverde cd-rom..
ik zit VAST.. en weet niet hoe het op te lossen..
iemand?

Windows versie?

Trouwens, nieuw gekocht? Misschien terug brengen naar de winkel en een ander meenemen?

bluetooth adapter

ik heb ook een probleem met een bluetooth adapter, ik stop de cd erin dan gaat hij wat dingen installeren, dan moet de adapter er ingestopt worden, en loopt hij vast op 56%. ik heb al een nieuwe gehaald, maar die doet precies hetzelfde.
ik heb ook alle firewalls eraf gehaald, dus ik weet ook niet wat verder het probleem is...

help mij aub!!!!!!!!

56%

hoi daar
ik heb een dongle van sitecom en de mijne loopt naar 56% en blijft dan daar staan
heb jij ondertussen een oplossing gevonden !!!

alvast bedankt

56% vraag

marieke

ik zit dus met het zelfde probleem en ben al dagen bezig met SITECOM maar
ze laten me alles doen en nog lukt het niet ..heb jij al een oplossing gevonden toevallig.

hoi in de meeste gevallen is het beste je pc leeg halen dus opnieuw installeren soms is dat het feit erwordt al zoveel op een pc geinstalleerd dat het niet meer goed kan comuniceren

bleutooth

hoi daar

ik heb de bleutooth stick van sitecom cn 512 terug kunnen brengen met een mailtje van sitecom zelf omdat zij er er niet uit konden komem waarom ik hem niet geinstald kreeg .
ik heb alle stappen opgevolgd die zij doormailden ,in de winkel van t-for telecom zij de verkoper dat de software van sitecom vaag is !!. dus het laatste mailtje van sitecom was .
brengt u de stick maar terug met dit mailtje van ons . dus heb ik nu een andere van het merk QTREK v1.2 up to 150 mtrs en die werkte gelijk al ..zonder software .
dus bij deze is het opgelost voor mij .

marieke1986 zei:
ik heb ook een probleem met een bluetooth adapter, ik stop de cd erin dan gaat hij wat dingen installeren, dan moet de adapter er ingestopt worden, en loopt hij vast op 56%. ik heb al een nieuwe gehaald, maar die doet precies hetzelfde.
ik heb ook alle firewalls eraf gehaald, dus ik weet ook niet wat verder het probleem is...

help mij aub!!!!!!!!
Marieke, ik weet niet of je er al uit bent maar als je bleutooth aan het installeren bent en je krijgt het verzoek om de stick in de usb poort te doen, dan moet je dat niet doen en verder gaan met installeren door op annuleren te klikken. Pas als je klaar bent met de software installeren en nadat je de computer opnieuw hebt opgestart, de stick in de usb poort doen en vervolgens start er een wizzard die op zoek gaat naar naar stuurprogramma''s. Ook dit kun je beter handmatig laten verlopen met name als er service pack 2 op je computer zit. Ik heb een volledige gebruiksaanwijzing in het Nederlands om bleutooth te installeren met aparte beschrijving ingeval servicepack 2 op je PC zit. Als ik bij de ledenlijst je e-mail kan vinden stuur ik de gebruiksaanwijzing meteen even en anders vindt je mijn e-mail adres

Ik heb hetzelfde probleem met mijn sitecom bluetooth adapter. Zou je misschien je oplossing willen posten? Alvast bedankt!

vln zei:
Ik heb hetzelfde probleem met mijn sitecom bluetooth adapter. Zou je misschien je oplossing willen posten? Alvast bedankt!

Via de bijlage een word document met de volledige gebruiksaanwijzing in het Nederlands en geldig voor elk merk dongle. Ingeval gebruik van Windows XP en SP2 zie daar het speciale deel over.

Succes en groet

Bijlagen

de Bluetooth USB Adapter ES-388
bijgeleverd met Bluesoleil software.

De software was al onvolledig, erg onprofessioneel,
het moest in het Engels uitgevoerd worden omdat bij Nederlands een bestandje mistte.
Na het programma geïnstalleerd te hebben,
kan de Dongle in de USB-poort gestoken worden,
soms vind de computer hem.. maar noemt het een onbekend apparaat, en kan tevens geen stuurprogramma vinden, ook niet op de bijgeleverde cd-rom.. maar het meest vd Tijd is het apparaat niet eens in het apparaatbeheer te bekennen!!!

de laatste update op de bluesoleil-site is exact hetzelfde als op de bijgeleverde cd-rom..
ik zit VAST.. en weet niet hoe het op te lossen..
iemand?

Bij mij was ook de software onvolledig en de laptop gaf bij het opstarten steeds aan dat het programma van bluesoleil niet kon worden opgestart omdat pocket.dll niet kon worden gevonden.Deze heb ik gedownload en toen gesleept naar hdd c windows systeem en toen werkte de usb bluetooth perfect.
Probeer maar. sterkte:thumb

help

bij mij kan de pc helemaal de canyon cn-btu1 bluetooth dongle niet vinden,heb al meerdere versies geprobeerd van bluesoleil.Aangezien deze op de instalatie cd stont wat ik bij de dongle,zat maar te vergeefs.:evil::evil:Hij blijft aangeven no bluetooth devise found,:evil::evil: en helaas ben ik de instalatie cd kwijt. wie kan bij helpen please :(:(

Lordchaloman

Welkom op Helpmij.nl

Deze vraag is van 2007. Deze is niet meer actueel. Daarnaast ga je verder over je eigen probleem in iemand anders' topic. Graag een eigen topic aanmaken.

Beste Lordchaloman,

Welkom op Helpmij !
Het is niet de bedoeling je vraag in een reeds bestaande vraag te stellen zeker niet als deze al uit 2007 is ;-)
Ga naar de juiste sectie en klik daar op nieuwe vraag plaatsen.

Succes en deze sluit ik,

T

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan