Bluetooth adater werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen199

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Hoi,

Ik heb een poos geleden mijn computer opnieuw geinstaller omdat ik een andere hdd had, maar nu is het rare, mijn bluetooth adapter doet het niet meer! Ik heb ook een Sweex usb hub, en daar werkt hij wel in. Wie heeft een idee?

Driver allemaal geïnstalleerd? Voornamelijk die van je moederbord (chipset) kunnen hier wel eens een belangrijke rol in kunnen spelen ;)

Volgens mij wel. ik heb mn vorige driver geïnstalleerd. het is een Inter 6 series/ C200 series chipset family usb enchanted host controller - 1c26 en ik heb er ook een met 1c2d. Er staat ook ergens een Unknow Device bij waar een uitroepteken bij staat

Hallo

" mijn computer" en ... "Wie heeft een idee? "

"Driver allemaal geïnstalleerd? "

"Volgens mij wel."

En dan ....

"Er staat ook ergens een Unknow Device bij waar een uitroepteken bij staat"

Dus ---> nee niet alle drivers geinstalleerd <---.

Peter

Laatst bewerkt:
Welk moederbord heb je? En zijn er nog extra dingen zoals een losse geluidskaart geplaatst? Zo ja welke?

Mijn moederbord id is: Moederbord ID 63-0100-000001-00101111-102010-Chipset$0ABUC007_BIOS DATE: 05/12/11 21:35:18 VER: 04.06.03
Ik heb geen losse kaarten geplaast, alleen 2gb extra dd3 ram en snellere hdd

Dat is niet het typenummer van het moederbord, daar kunnen we niets mee...

Ik weet niet welk moederbord er in zit. Ik heb een Toshiba c670-13p. het is een sattalite laptop.

Nee, ik heb mn chipset geupdate en geen verbetering. Nogsteeds onbekend apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan