Bluetooth audio dongle en jvc home cinema set

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjonnie65

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2014
Ik heb, in de veronderstelling dat ik vanaf mijn laptop met usb adapter (hama) en een bluetooth audio dongle ook muziek kon afspelen op mijn JVC home cinemaset een bluetooth dongle (via big dennis) besteld. Ik krijg het echter niet voor elkaar. Iemand een idee?

Dit gaat niet volgens mij. De USB poorten in de JVC HC sets zijn over het algemeen in de meeste gevallen puur om een usb stick in te stoppen met muziek. Deze kunnen volgens mij niet overweg met een bluetooth dongel of een ander usb apparaat wat er in wordt gestopt.

Niet de vraag

Hoi Tinussss,

Bedankt voor je reactie maar wat ik bedoel is dat de bluetooth audio dongle via de 3,5 mm jack aansluiting op de audio uit aangesloten kan worden.

Hoi Tinusss,

Nee de JVC set heeft geen bluetooth, daarvoor is juist de dongle

Jaa precies. Maar een jvc set die accepteert niet zomaar zon dongle en weet wat die er mee moet doen. Dat gaat niet werken. Want bij de meeste dongles zit ook nog een schijfje zodat de pc, waar het normaal voor is hem accepteert. Denk niet dat het gaat werken zoals jij dat graag wil.

Kijk onderstaande, hiermee zou het wel kunnen. Wel iets prijziger als een simpel dongletje, maar met Marmitek heb je wel degelijk spul in huis, en ben je er verzekerd van dat het werkt.
http://www.marmitek.com/nl/product-...steren/draadloos-audio/audio-anywhere-625.php

Als ik jou was zou ik dat dongletje gauw terugsturen nu het nog kan ;)

Aha, dank je Tinuss, heb ik me daar op verkeken, ding koste gelukkig maar 16 euro en kan event. nog ergens anders gebruikt worden.:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan