bluetooth carkit geeft met htc desire een echo

• Onderwerp starter Onderwerp starter wake
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wake

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
Hallo,

Ik heb een Nokia CK-7W carkit. Deze functioneerde met mijn oude Nokia N95 telefoon perfect. Geen ruis of niets hoorden degene die ik belde.

Nu heb ik een nieuwe telefoon HTC Desire, en met de zelfde carkit hebben mensen die ik bel heel erg last van echo,ze horen zich zelf de heletijd terug als ze iets zeggen. Daardoor kan ik geen fatsoenlijk gesprek meer voeren in mijn auto.

Heeft iemand een idee om dit probleem te verhelpen?

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Met een upgrade van de android-software naar versie 2.2 was het probleem opgelost. Met "instellingen -> over de telefoon -> systeemsoftware-updates" kun je deze upgrade forceren.

hoi marc,

Ik heb het inderdaad nog niet geprobeerd met 2.2, ga het dadelijk meteen proberen!
:rolleyes:

Ik beschik over een HTC Desire HD met Android 2.2 icm dezelfde Nokia carkit en ervaar ook deze echo. Iemand suggesties?

Weet je zeker dat je 2.2 hebt en niet 2.1? Bij mij is het probleem sinds de update naar 2.2 verdwenen. Ik vanmorgen nog in de auto gebeld, gaat weer super..

edit: stomme vraag, die hd word standaard met 2.2 geleverd. dan weet ik het ook niet.

Hoi,
HD wordt inderdaad alleen met 2.2 uitgeleverd :D
Echter lees ik op de welbekende XDA-developers site dat dit probleem veel voorkomt met de Nokia ck-7w carkit, ook icm andere telefoons. Support valt bij Nokia en HTC niet te verwachten omdat ze naar elkaar wijzen, over BT standaard gesproken?!
Ik ben bang dat de enige optie is om de carkit te vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan