Bluetooth headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
1.563
Hoi,

Ik zag laatst iemand in de trein zitten met een bluetooth headset, en dat leek me wel wat (met gewone heb ik altijd last met de draden etc). Nu had ik hier een aantal vragen over:

- icm. mijn HTC Hero telefoon. Dan kan ik neem ik aan gewoon muziek luisteren en bellen met de headset?

- icm. mijn pc/laptop. Ik heb laatst mijn telefoon verbonden met de laptop van een vriend, die een ingebouwde bluetooth ding heeft. Ik kon dan zijn laptop als luidsprekers gebruiken voor mijn telefoon. Ik heb geen interne bluetooth, maar een stick: Sitecom cn 512 v1 001. Daarmee kreeg ik het niet voor mekaar om datzelfde te doen. Gaat het hele gebeuren dan wel werken met de headset? Ik weet niet of er iets van verschillende soorten bluetooth zijn ofzo, die het ene wel en het andere niet ondersteunen?

- Producten. Die jongen in de trein had zo eentje: http://www.geekzone.co.nz/images/news/hpbtstereo.jpg
Deze kan ik zo nergens vinden. Op Tweakers.net heb ik o.a. deze gevonden:
klik en klik. De tweede is een stuk duurder dan de eerste, nl. respectievelijk zo'n 60 en 80 euro. Kan iemand me hier advies over geven?

Alvast bedankt ;-)

Niek
 
Ik heb hem nu meer dan een week binnen, en hij werkt goed. Ook met de bluetooth stick die ik al had.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan