martijn2000
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 mei 2006
Enige tijd geleden heb ik een Samsung tv gekocht: SAMSUNG QLED 43Q60C. Deze werkt prima en naar behoren en het leek een goed idee om ook bluetooth koptelefoons te kopen, voor de betere ervaring. In het begin leek het allemaal in goed te gaan, maar nu blijkt dat ze naar enige tijd gaan ‘stotteren’ (als dat de juiste term is). Alle andere bluetooth apperaten heb ik uitgedaan maar het probleem bleef. Daarna op mijn telefoon getest en daar werkte alles perfect. Het zal dus aan de tv liggen, of misschien aan de buren (wonen in een appartement).
Na wat onderzoek zag ik dat er bluetooth transmitters bestaan die misschien dit probleem zouden kunnen verhelpen. Weet iemand misschien of dat inderdaad het geval is en misschien welke (soort) dan het beste is om te kopen? De TV heeft een digital optical output en usb.
Hopelijk kan iemand adviseren wat het beste is om in dit geval te doen en wat voor apperaat het beste hiervoor geschikt is. Sorry, maar ik ben echt een leek op dit gebied.
Alvast hartelijk dank!
Na wat onderzoek zag ik dat er bluetooth transmitters bestaan die misschien dit probleem zouden kunnen verhelpen. Weet iemand misschien of dat inderdaad het geval is en misschien welke (soort) dan het beste is om te kopen? De TV heeft een digital optical output en usb.
Hopelijk kan iemand adviseren wat het beste is om in dit geval te doen en wat voor apperaat het beste hiervoor geschikt is. Sorry, maar ik ben echt een leek op dit gebied.
Alvast hartelijk dank!