Bluetooth met HTC en Tomtom

Status
Niet open voor verdere reacties.

javave

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Ik ben op zoek naar een bluetooth carkit die zowel mijn telefonische oproepen kan beantwoorden als mij via mijn navigatie programma de weg kan wijzen. Bestaat er zo'n oplossing? En... is dat betaalbaar?
Ben benieuwd!

Ja hoor, dat bestaat. Ik heb dat zelf zo'n 2,5 jaar geleden aangeschaft en werkt prima. Wat ik er precies voor betaald heb weet ik niet meer, zal ergens tussen de 150-200 euro geweest. Maar hee, 2x een bekeuring en je bent al uit de kosten. Gewoon naar een autoshop gaan en een offerte vragen, kan ook via bepaalde telefoonshops dacht ik. Set bestaat uit een knop waarmee je telefoonoproepen kan opnemen en ophangen, een microfoontje naast je zonnescherm (of waar je maar wilt) en een houder die gelijk je telefoon oplaadt terwijl je rijdt. Bovendien is alles aangesloten op mijn radio/cd-speler, zodat dat geluid vanzelf wegvalt als je een telefonische oproep krijgt. Makkelijk toch, ik heb er nog steeds geen spijt van !

Sorry, geen idee of er een merk opstaat. Mijn smartphone is een Qtek S200 met Tom Tom en niet meer leverbaar, maar komt volgens mij ook uit de HTC familie. In zo'n shop kunnen ze je precies vertellen wat je nodig hebt. En alles werkt via bluetooth. Van te voren een offerte vragen en je weet waar je aan toe bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan