Bluetooth muis en toetsen bord blijven achter

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Beste allemaal,

Ik heb een Logitech muis en toetsenbord. Die blijven regelmatig achter. bv nu ik dit zit te typen ben ik verder dan op het scherm te zien is. Als ik met de muis heen en weer beweeg is die bv maar op 3 of 4 plaatsen te zien op het scherm. Alles lijkt erger als ik op een internet browser zit. Maar ook bij andere programma's is het het geval. Met de muis is het ook vervelen dat je vaak op een knop naast de knop drukt die je eigenlijk wilde in drukken. Ik heb het bluetooth ontvangertjes al op verschillende UBS poorten gehad.

De computer die ik gebruik heb ik pas, deze doet het (op bovenstaande na dan) super. Ik is een Dell T5500 Xeon X5650 2,66Ghz met 24 Gb geheugen.

Iemand een idee?

Het klinkt als systeem LAG. Dit komt mogelijk omdat je via de onboarrd verouderde videochip werkt. Koop een goedkoop videokaartje van 20 euro als een GT540 ofzo en het probleem is weg? Als het goed is heeft jouw moederbord wel een PCI-e poort aanboord hiervoor.
Anders kan je ook je intel chipset drivers en USB driver updaten.

Het probleem is opgelost. Het bleek dat ook mijn tekentablet er last van had. Daarop ben ik gaan kijken wat ik als laatste gedaan had wat een effect zou kunnen hebben. Een driver en software (op advies van de Dell site geinstalleerd) voor mijn netwerkkaart bleek het probleem. Ook zonder deze speciale driver en software werkt de netwerkkaart gewoon, dus deze gedeinstaleerd. Op nieuw opgestart en geen problemen meer gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan