bluetooth + navigatie + Headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spiderman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik was gisteren in een telecom winkel om daar de nokia 6600 + navigatie aan te schaffen.

Nu vertelde de verkoper me dat je navigatie en je bluetooth headset niet tegelijk kunt gebruiken. Hij vertelde me dat de Nokia N70 dit wel kan, aangezien deze winkel die nu niet op voorraad had, ben ik eventjes naar andere winkels gegaan. In 2 andere winkels kreeg ik 2 verschillende verhalen te horen.

Winkel 1 > Nee, er kunnen nooit meerdere bluetooth apparaten worden aangesloten.
Winkel 2 > Ja, er kunnen bijna op alle telefoons meerdere bluetooth apparaten worden aangesloten. Als je ze maar op de juiste manier installeert.

Weet iemand het juiste verhaal over meerdere bluetooth apparaten op 1 telefoon.

Alvast bedankt.

Meestal is het zo dat je maar 1 aparaat tegelijk kunt gebruiken, behalve navigatie en headset, die 2 kan je wel samen gebruiken.

Maar zoals Monaco zegt, laat ze even een demonstratie geven, dan ben je zeker

De eerste verkoper heeft gelijk! Met de 6600 kun je slechts 1 bluetooth-verbinding tegelijk aan. Dat wordt dus bellen via de headset of navigeren, maar niet alletwee tegelijkertijd.

De N70 kan het inderdaad wel, maar er zijn ontzettend veel problemen met de N70 i.c.m. zowel TomTom als Route66.

Mocht je een dergelijke (symbian-)Nokia willen, dan adviseer ik je te kijken naar een 6680 of een 6681. Beide toestellen werken prima met TomTom en Route 66 en je kunt er 2 bluetooth-apparaten tegelijkertijd gebruiken.

Of een telefoon dus 1 of meerdere bluetooth-verbindingen aankan, ligt aan de telefoon. Sommigen kunnen het wel en sommigen kunnen het niet. De Nokia 6600 is een wat ouder toestel waar het dus niet kan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan